29. Kapitola

1.6K 68 0
                                    

Jsou tři dny před plesem, moje paměť se zlepšila, už si pamatuju drobnosti, například si pamatuji učitele, pak taky Siriuse i Remuse, to je snad vše, skamarádila jsem se s Lenkou Láskorádovou, nakonec není tak špatná. Právě spolu sedíme u stromu na školní zahrádce. "Rachel?" Zeptal se mě nějaký kluk. "Ano?" Řekla jsem zpět protože vůbec nevím kdo je. "Já jsem Cedrick Diggory." Řekl a usmál se. "Rachel Evansová." Řekla jsem. "Co potřebuješ?" Zeptala jsem se. "No, víš. Už jdeš s někým na ten ples?" Zeptal se. "Ne." "No víš já jsem uvažoval, jestli bys nechtěla jít se mnou." "Jo, ráda půjdu." Řekla jsem. "Dobře, um tak se pak uvidíme." Řekl a usmál se. "Jo, ahoj." Řekla jsem a usmála se zpět. "Ahoj." Řekl a odešel. "A co ty Lenko? S kým půjdeš?" Zeptala jsem se jí. "Ještě nevím, pravděpodobně s Nevillem, ale nevím jestli nechce pozvat Ginny." Řekla a sklopila pohled. "Neboj se, jsem si jistá že tě Neville pozve." Řekla jsem a dala ruku na její rameno. "Hej Evansová!" Vykřikl Zabini. "Ty, já ples?" Zeptal se. "Ne díky." Řekla jsem, zvedla se a do ruky chytila svou knihu. "ale no ták, ty doopravdy čekáš že tě pozve Draco? Už jde se mnou." Řekla Parkinsnová a já se začala smát. "Ne tak na to doopravdy nečekám. Malfoy je jen sobec a hajzl. Ani nevím jak jsem se ho mohla dotknout ani si nechci vzpomenout co vše jsem s ním dělala." Řekla jsem znechuceně. "Máš pravdu, ani to nechtěj vědět." Řekl Malfoy který právě přišel. "A navíc. Už s někým jdu." Řekla jsem. "To ti tak žeru. Kdo by s tebou šel." Vyprskla Parkinsnová. "Pansy, zlato. Jestli si myslíš že tě ten debil miluje tak si stejně blbá jako já, jaký je, jsem poznala až jak jsem ho poznala znovu a pořád mám pocit že mě kdysi zranil. On je sobec který myslí jen na sebe, ale je pravda že ty jsi úplně stejná. Asi se k sobě fakt hodíte." Řekla jsem a zašklebila se. "A dost!" Vykřikl Malfoy a rozešel se ke mně. "Co se tu děje?" Zeptal se Cedrick který právě přišel. "Vše vpoho?" Zeptal se a podíval se na Malfoye který přicházel. "Jo. Co ty se do toho staráš? Jo už to chápu. Jsi tu abys ji zachránil jako pravý princ." Řekl Malfoy a zašklebil se. Už jsem to nevydržela přišla k Malfoyovi a jednu mu vrazila a on spadl. "Příště si ten úšklebek nech pro sebe nebo ti ho tam pěstí vyryju!" Vykřikla jsem. Všichni se zhrozili a pak se začali smát. "Víš vůbec s kým si zahráváš?!" Vykřikl. "Jo. Můžeš si vybrat, s totálním kreténem nebo s idiotem nejvyššího stupně." Řekla jsem, šla k Cedrickovi a postavila se vedle něj. "pojď kašlem na něho." Řekl a já se nechala odvést.

Pohled Harryho:
"Hej kámo slyšel si co tvoje ségra udělala?" Zeptal se mě George. "Ne. Co provedla?" Zeptal jsem se. "Dnes na zahradě dala Malfoyovi pěstí za to že jí a Cedricka Diggoryho otravoval." Řekl Fred a zasmál se. "Hustý." Řekl Ron a taky se zasmál. "Ono je něco mezi ní a Cedrickem?" Zeptal jsem se. "Jo, prý ona a Malfoy něco měli, ale on to na ní hrál a pak ji odkopl. A Cedrick jí dnes pozval na ples a Malfoy s tím měl asi problém nebo mě nenapadá nic co by ji tak naštvalo." Řekl George. "To by pak vysvětlovalo." Vyhrkl jsem a rozběhl se najít Malfoye. Doběhl jsem ven a uviděl ho u stromu. "Co je Pottre?" Vyprskl Malfoy. "To ty jsi tohle udělal Rachel." Řekl jsem. "Co tím myslíš?" Zeptal se mě. "Ty si ji zneužil, odkopl a pak vymazal paměť! A nelži ten večer si byl s ní!" Vykřikl jsem a všichni byli potichu. "Pane Pottre. Proč jste to neřekl dřív?" Zeptala se mě McGonagalová která stála u dveří. "Nevěděl jsem že se pohádali, a nenapadlo mě že by ji to udělal. Nebo aspoň po tom jak řekl že ji miluje." Řekl jsem a naštvaně se na něj podíval. "Pane Malfoyi. Nejspíš půjdete se mnou. A vy, pane Pottre, najděte slečnu Evansovou." Řekla a já odešel hledat Rachel.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat