59. Kapitola

964 38 5
                                    

Seděla jsem ve velké síni když přiběhl Harry k Hermioně. "Ron byl otrávený, Křiklanovi někdo dal láhev s jedem s tím, že to je něco jiného a Ronovi to pak dal. Poběž." řekl Harry a oba dva utekli. "Panebože." zašeptal Draco a veděla jsem, že je doopravdy smutný. "Neboj Ron, to zvládl." řekla jsem a Draco sklopil pohled. "Jsem hrozný." řekl a smutně pohlédl. "Nejsi." řekla jsem naopak já a chytla ho za ruku. 

Sedím v síni a Draco nikde. Řekl, že přijde, takže čekám. Do síně vstoupila Katie Bellová a Harry se za ní hrnul. Ptal se jí nějaké otázky. Draco vstoupil do síně a když uviděl Katie a Harryho vedle ní, otočil se a rychlým krokem odešel. Harry běžel za ním a tak jsem se tam vydala taky. Běžela jsem cestou, kde běžel Harry a zdálky slyšela vzlyky. Pak jsem slyšela výkřiky kouzel, tak jsem zrychlila krok. "Sectusempra!" vykřikl Harry. Znám to kouzlo. "NE!" vykřikla jsem, ale bylo pozdě, když jsem doběhla do koupelny, Draco ležel na zemi celý od krve. "CO SIS MYSLEL, ŽE DĚLÁŠ? ZNÁŠ VŮBEC TO KOUZLO?!" "Ne, promiň já nechtěl." "VÍŠ CO SI ZPŮSOBIL?" Vykřikla jsem znovu. Harry byl potichu, já rychle doběhla k Dracovi a chytla ho za ruku, když v tom do koupelny vběhl profesor Snape a když uviděl co se stalo, rychle přišel k Dracovi. Použil kouzlo, které neznám a tím Draca zachránil. "Rache-" "Jdi pryč." přerušila jsem Harryho a otočila se k Dracovi. Harry odešel a Snape se na mě podíval. Vyčaroval nosítka a kozlem Draca nesl na ošetřovnu. Jen jsem cupitala za ním a nic neříkala. Jakmile jsme došli na ošetřovnu, madame Pomfreyová vyběhla k nám. "Co se stalo?" začala vážně. "Bylo na něj použito kouzlo Sectusempra. Vyléčil jsem rány, ale potřebuje odpočinek." řekl Snape a madame Pomfreyová přikývla. "Dobře. Položte ho zde." řekla a ukázala na volné lůžko. Snape ho položil na lůžko a odkráčel. Já se nahrnula k Dracovi ještě celá od krve a chytla ho za ruku. Byl v bezvědomí. "Za chvíli se probere." řekla madame Pomfreyová a usmála se. "Děkuji..." zašeptala jsem a usmála se. Chvíli jsem jen tak seděla na židli vedle Draca a pak jsem ucítila lehký stisk. "Ty jsi tu zůstala?" ozval se Draco a já se usmála. "Samozřejmě, že ano." řekla jsem a pohladila ho po vlasech. "kdy budu moct jít na pokoj?" zeptal se a já otázku zopakovala madame Pomfreyové. "Klidně hned, ale musí odpočívat." řekla přísně. "Dobře." řekl Draco a pomalu vstal. S mou pomocí samozřejmě. Společně jsme došli do jeho pokoje a já ho uložila do postele. "Lež, jdu se převléct." řekla jsem a Draco se zasmál. "Něco mi to připomíná." řekl a já se usmála. "čtvrtý ročník, po druhém úkolu já." řekla jsem a Draco přikývl. Jen jsem se usmála a odešla do koupelny, tam jsem se rychle osprchovala a oblékla do náhradního hábitu. Vyšla jsem ven a Draco ležel. "Co si dáš na jídlo?" zeptala jsem se a Draco si sedl. "LEHNI SI." zdůraznila jsem a Draco si zpět lehl. "Nechci abys byla můj otrok." "To samé jsem nechtěla předtím a i tak si byl." Řekla jsem a šla ke dveřím. "Vezmu ti kuře. a LEŽ." řekla jsem a zmizela. 

Když jsem vešla do velké síně, večeře ještě probíhala. Procházela jsem okolo nebelvírského stolu a Harry mě zastavil. "Promiň Rachel." "já nejsem ta, které by ses měl omluvit... Použít kouzlo, které neznáš, je ten nejhorší nápad co jsi mohl mít. Kdyby tam nebyl profesor Snape, Draco by byl mrtvý, neznám kouzlo které by vyléčilo tak ošklivé rány." řekla jsem naštvaně a Herm přikývla. "Harry v tomto má Rachel pravdu, byla to blbost." "Díky Hermiono, ty jsi aspoň o rozum nepřišla." řekla jsem a zabodla pohled do Harryho. Pak jsem se otočila a na talířek nabrala porci kuřete s brambory. Pak jsem se otočila a i s příborem vyšla z velké síně. Jakmile jsem došla zpět na pokoj Draco pořád ležel. "Díky bohu, bylo to jako věčnost." "Promiň měla jsem práci. Musela jsem Harrymu vysvětlit co způsobil, protože on si to neuvědomuje a chová se jako stupidní debil." řekla jsem a Draco se zasmál. "Jo to by sedělo." řekl a já se taky zasmála. "Na. Musíš něco jíst." řekla jsem nakonec a podala Dracovi talíř s jídlem.  

Tvůrce: Ahoj! Pomalu, ale jistě se blížíme ke konci příběhu :( Aleeeeeeeee začala jsem psát novou knihu a už mám hotovo pár dílů. Celkem jsem spokojena a jakmile ukončím tuhle knihu, dám vědět jak se jmenuje moje nová kniha a budete ji moct omrknout ;) 

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat