54. Kapitola

1.1K 42 0
                                    

"Proč jdeme k Borginovi a Burkseovi?" Zeptala jsem se Draca když jsme vstupovali dovnitř. "Asi vím." Šeptl a já pochopila, že se nemám víc ptát.

Pohled Harryho:
"Vypadá to jako by Malfoyovi a Rachel nechtěli být sledování." Řekl jsem a ukázal když se nervózně rozhlíželi a pak vešli k Borginovi a Burkseovi. "Pojďte." Řekl jsem nakonec a rozběhl se ze zadu a začal lézt na střechu. "Harry ty ses zbláznil!" Vyhrkla Hermiona když lezla za mnou. "Hermiono, Rachel je moje sestra a jediná rodina. Navíc k Borginovi a Burkseovi nikdo nechodí." Řekl jsem a podíval se do okna kde stál Malfoy a vedle něj Rachel. Byla celá bledá a určitě jí nebylo dobře. "Podívej se. Je to celé divné. Je to jako rituál." Řekl jsem. "Harry! Vím kam s tím míříš a nelíbí se mi to." Řekla Hermiona a já přikývl. "Pojďte." Dodal jsem když už v okně nikdo nestál. Pomalu jsme seskočili ze střechy a odešli.

Zpět u mě: Co to po nás chce? Zprovoznit rozplývavou skříň a musím Dracovi pomoc zabít Brumbála? To je hrozné. Draco to má horší, musí ho zabít on, já ne. Jen dohlédnu na to, aby vše fungovalo. A pokud to neudělám, zabije Draca! On mi totálně vyhrožuje a mě se to nelíbí, ale musím se mírnit, už jen kvůli Dracovi.

***
Nastoupila jsem do vlaku a posadila se s Lenkou které jsem to slíbila. "Jaké bylo léto?" Zeptala se mě hravě. "Jo, dobrý a tvoje?" Zeptala jsem se a pokusila se usmát ať to nevypadá že mi něco je. "Fantastické. Ani jedna stopa po škrknách!" Řekla nadšeně. "To je dobře." Řekla jsem a pousmála se. "A co ty a Draco. Zvládáte to?" Zeptala se vážně. Trochu jsem se zarazila. "Co tím myslíš?" "No vás vztah." Řekla a mě se ulevilo. "Jo dobré. Funguje nám to." Řekla jsem. "Moc vám to přeju. Přijdu, jen rozdám jinotaje a přijdu." Řekla a usmála se. Pak už jen zmizela a já se zadívala z okna. "To zvládneme." Řekl Draco který si potichu přisedl ke mně. "Tak moc mě to štve. Zatáhl jsem tě do toho. Je to moje vina. Už vidím toho naštvaného Snapea který mě zabije když přijedeme do Bradavic. Nesnáším se za to co jsem ti způsobil." Řekl Draco a sklopil pohled. "Draco... Ne. Není to tvá chyba. Nemůžeš z toho vinit sebe, zvládneme to. Společně." Řekla jsem a chytla jeho ruku. "A o Snapea si nedělej starosti." Řekla jsem a dala mu pusu na líčko. "Zvládneme to." Řekla jsem a objala ho. On udělal to stejné a jen tak jsme seděli v obětí. "Ahoj." Řekla Lenka když přišla. "Ummm. Ahoj." Řekl Draco který právě vstal a pomalu odešel. "Úplně jsi ho změnila." Řekla a usmála se. "Ještě minulý rok by mi neřekl slovo." "Snaží se." Řekla jsem a usmála se.

Cítila jsem jak pomalu vlak zpomaluje a tak jsem se nachystala. "Ještě se tu porozhlédnu." Řekla Lenka a já přikývla. Vystoupila jsem z vlaku a pak začala hledat Draca. "Pojď Rachel. On přijde." Řekla Hermiona a společně jsme se vydaly ke kočáru.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat