24. Kapitola

1.7K 77 1
                                    

Sedla jsem si k Nebelvírskému stolu a všichni se na mě divně dívali. Nevím jestli to je kvůli té scéně a nebo kvůli tomu že sedím na špatném místě. Hned potom nám Brumbál řekl že kvůli špatnému počasí, hosté přijedou až zítra odpoledne.

Po večeři jsem se oblékla do tohoto:

Po večeři jsem se oblékla do tohoto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A odešla k Černému jezeru. U jezera seděl Draco a...... brečel? Přišla jsem k němu a on se neotočil. "Draco?" Řekla jsem. Neotočil se, jakoby nechtěl abych věděla že brečí. "Draco..." Řekla jsem co nejvíc mile, sedla si vedle něj a objala ho. "To je dobrý." Řekla jsem a začala ho hladit po zádech, on mě objal zpět a já cítila jeho slzy na mém rameni. "Co se děje? Proč brečíš?" Zeptala jsem se ho a pořád ho objímala. "Je mi líto co jsem udělal." Řekl a vzlykl. "To nevadí. Je to dobrý." Řekla jsem a dále ho konějšila. "Ale vadí já...." Vyhrkl ze sebe. "Pssssst. Neplač. A už vůbec ne kvůli mě. Já taky udělala chybu. Každý dělá chyby." Řekla jsem a podívala se mu do očí. Pak jsem se přiblížila a on se přiblížil taky a tím mě políbil. Byla to strašně romantická pusa, oba jsme brečeli a hvězdy se odrážely od hladiny Černého jezera. "Rachel?!" Vykřikl Harry a já se otočila ke stromu kde Harry stál. "Ty a Malfoy? To si snad děláš srandu! Je to úplný idiot." Vykřikl. "Není! Kdyby jsi ho jen z půlky znal, neříkal bys takové hovna!" Vykřikla jsem na něj. "Nemůžu tomu uvěřit. Jak hodně jsi se změnila." Řekl. "Vždyť jsem tvoje sestra necelý rok a pořádně jsme spolu ani nebyli!......a víš co ti na to řeknu?" Řekla jsem. "Co?" Zeptal se Harry. "Tohle." Řekla jsem, chytla Draca za límec a znovu ho políbila. Harry mezitím naštvaně odešel a já se od Draca odtáhla. "Proč jsi mě bránila? Ublížil jsem ti a on je tvůj bratr." Řekl. "Ale jako bratr se nechová. Bratr by za to byl rád a podporoval mě." Odpověděla jsem a usmála se. "Jsi nejlepší." Řekl a objal mě.

Zmijozelská dívka [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat