Adryan Aryan's POV
"Maafkan aku, sayang. Jangan dengarkan bicaraku yang terlanjur. Tetapi dengarkan suara hatiku yang setiap detik membisikkan kata cinta-Adryan Aryan"
Aku duduk di ruang menonton yang terletak tidak jauh dari bilik ibuku. Mataku terarah pada televisyen yang terpasang. Namun perhatianku tidak pada skrin televisyen itu. Sedari tadi fikiranku menerawang pada Soffyana.
Sejak pulang dari shopping petang tadi, gadis itu enggan menyapaku. Bukan sekadar enggan menyapaku, malah dia sedaya upaya menghindariku. Setiap kali terlihat kelibatku, dia akan mencari jalan untuk menghindar.
Seperti saat ini. Tadi setelah selesai makan malam, Soffyana sengaja menawarkan diri untuk memicit kaki ibuku. Meski ibuku meminta Kak Lila, pembantu di rumah ibuku untuk melakukannya, namun Soffyana tetap keras meminta untuk melakukannya.
"Mummy, biar saya saja," katanya beria-ia.
Kini sudah satu jam berlalu. Dan Soffyana belum juga keluar dari bilik ibuku. Aku tahu gadis itu sengaja menghindariku.
Namun aku tidak akan berganjak seincipun sebelum aku memastikan dia keluar dari bilik ibuku dan masuk ke bilik tidurnya.
"I'm waiting, Soffy," mesej ringkas aku hantar kepadanya.
"Aku tak akan keluar dari bilik mummy sebelum kamu masuk ke bilik tidurmu sendiri, Adryan," aku tersenyum geli hati membaca mesej yang dihantarnya.
"Please..," diiringi caption
😢. Dengan sedikit harapan Soffyana akan berlembut hati."No! Kejadian semalam takkan berulang lagi," senyumanku terus kembang.
"Takkan berulang? Aku akan memastikannya berulang, Soffy " aku membalas mesejnya dalam hati.
Kunci pendua di dalam poket seluarku aku raba lagi. Hanya untuk memastikan kunci itu masih selamat di dalam poket seluarku.
Mataku sudah terasa kelat. Tubuhku juga rasa lenguh. Namun ada sesuatu yang keadaannya terasa sangat teruk. Terasa panas, tegang dan meronta untuk dibebaskan.
"Shhh... Sabar, sayang," ku urut senjata saktiku yang semakin membengkak di dalam boxer yang ku pakai.
Dengan hanya mengingat kejadian semalam, aku menjadi sangat berghairah. Keinginan untuk menyentuh dan memiliki Soffyana malam ini terasa begitu menggunung.
Sudah hampir dua jam menunggu. Akhirnya kakiku melangkah meninggalkan ruang menonton itu. Bukan kerana bosan. Untuk apa bosan jika nanti ganjaran yang aku dapat lebih bernilai dari apapun. Aku melangkah hanya untuk memasang jerat.
Senyap-senyap aku menuju ke bilik Soffyana. Dengan kunci pendua yang ada di tanganku, mudah sekali untuk aku masuk ke dalam bilik itu.
Lampu bilik yang terpasang membolehkan aku melihat dengan jelas suasana di dalam bilik Soffyana. Semuanya masih sama seperti semalam. Hanya cadar sahaja yang sudah bertukar.
Aku membarikan tubuh di atas tilam sambil tersenyum membayangkan kerutan di wajah Soffyana ketika aku mengambil perawannya malam tadi. Terbayang jelas dahinya yang berkerut menahan rasa perih tika juniorku mengoyak perawannya.
"Malam ini, sekali lagi tilam ini akan menjadi saksi pada penyatuan kita, sayang," hatiku berbicara sambil jemari mengurut sang junior yang sudah kian tegang dan membengkak.
♥️♥️♥️
Aku hampir terlelap di atas tempat tidur Soffyana tika aku terdengar bunyi tombol pintu dibuka. Pantas aku bingkas dan bersembunyi di belakang pintu.
YOU ARE READING
Secret Lover
Romansa*** Untuk bacaan dewasa sahaja ( banyak mengandungi unsur dewasa.) Mohon bijak membuat pertimbangan sebelum membaca cerita ini. Soffyana..seorang gadis biasa yang hanya mengimpikan kehidupan biasa yang sederhana namun bahagia. Soffyana tidak perna...