Hoca akıllı tahtaya üç soru yansıtınca sanki çözüyormuş gibi bakmaya başladım.
"Yavrum çözsene." diyen hoca ile "Ben beynimden yapıyorum hocam." dedim.
"İyi bakalım." dedi.
Biraz süre geçtikten sonra "Yaptım hocam." dedim.
"Söyle bakalım " dedi.
"Birincisi 1/3. İkinci sorunun cevabı elli. Son sorunun cevabı da +x" dedim.
"Peki soruları hangi yöntemle yaptın." diye sorması ile içimden sıçtım diye geçirdim.
"Tabii ki doğru yöntem ile yaptım." dedim.
"Peki o doğru yöntemin adı ne?" diye sordu.
"Dilimin ucunda hocam. Şimdi söyleyeceğim." derken zaman kazanmaya çalışıyordum.
O sırada sınıfın kapısı tıktıklandı ve içeri müdür ile bir kız girdi.
"Hocam dersinizi bölüyorum ama yeni öğrencimizi getirdim size." dedi müdür.
Lan bu keli ilk kez çok sevdim. Helal lan sana keltoş müdür!
Herkes bana dönünce "Dışımdan konuşmuş olma ihtimalim kaç acaba?" diye sordum.
"Matematiğim kötü olabilir kuzenciğim fakat dışından konuştuğunu ve iyi halt ettiğinin farkındayım." dedi Burhan.
"Biliyor musunuz ben kel insanları çok severim. Hatta böyle keltoş deyip severim. Hem araştırmalara göre kel insanların geleceği de parlak oluyormuş. Bu yüzden müdür bey amcacığım benim idolüm sizsiniz. Bir ara imza verir misiniz?" diye sordum.
"Tenefüste gel de bir imza vereyim." dedi ve odadan çıktı.
"Duygulandım. Ne iyi öğretmen. Çok seviyorum bu adamı." dedim ve Fizik hocasına dönüp "Hocam arkasından böyle dediğimi kendisine iletir misiniz? Belki yumuşar." dedim.
"Yerine otur Beren." diyen hoca ile sırama geçtim. Sözlüden yırtmıştım bari.
Hoca yeni öğrenciye döndü ve "Kendini tanıtır mısın?" diye sordu.
"Ben Aşkım Şimşek. Buraya Bursa'dan taşındık." dedi.
"Oha isme bak! Aşkım benim aşkım!" diye bağırdı Burhan.
"Mal olduğunu bu kadar belli etme be." dedim.
Burhan dudak büzerken hoca Aşkım'a "Burhan'ın yanı boş. Oraya otur." dedi.
Burhan kollarını havaya kaldırıp salladı ve "O benim!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...