Evlerinde hızlıca hazırlandıktan sonra restorana gittik.
Kalbim heyecandan iflas ederken Talha belimden tuttu.
"Zaten nefes almayı unuttum. Birde elini belime koydun, iyi bok yedin." diye mırıldandım.
Talha bu dediğime güldü ve bir masaya yaklaştı.
"Hoş geldiniz oğlum." diyen kadın ile hemen bunun Pınar Hanım olduğunu anladım. Ne zekiyim be!
Pınar Hanım'ın yanında oturan kişi de eşi Mustafa Bey olmalı.
Tamam ortakları benim umrumda değil. Ben sevgilimin ailesini tanımalıyım.
"Hoş bulduk anne." dedi Talha ve sandalyemi çekti.
Normalde böyle kibarlıklara göz devirirdim ama kendimi hanım hanımcık bir şey göstermem gerek.
Talha da yanıma oturunca heyecanım arttı. Şimdi bir şey demeli miyim? Yok, demiyeyim. Bana söz hakkı verilir mi ki?
"Talha bize senden çok bahsetti. Adın Beren'di değil mi?" diye sordu Mustafa Bey
"Evet efendim." dedim.
"Anlatıldığından da fazla güzelmişsin." dedi Pınar Hanım.
"Teşekkürler efendim." dedim.
"Güzelim bu arada babamın ortağı, Metin'in ailesi, Uysal Bey ve eşi Saadet Hanım ve küçük kızları Masal." dedi Talha. Güzelim dedikten sonra cümleyi pek dinlediğim söylenemez.
"Memnun oldum efendim." dedim. Onlar da baş selamı ile karşılık verdiler.
"Metin yemekten kaçmış sanırım." diye fısıldadım.
"Gelmesi lazımdı. Birazdan gelir herhalde." dedi Talha.
"Talha sen bu kızla mı evleneceksin?" diye sordu Masal. Tahminime göre beş yaşında falandı. Talha'ya ismiyle seslendiği dikkatimi çekmişti.
"Evet cimcime. Bunu seçtim. Yoksa beğenmedin mi?" diye sordu Talha.
"Ama seninle ben evlenicektim." dedi. Kıza bak lan, sevgilime yürüyor.
"Ama ayrılırsam çok üzülür, ağlar." dedi Talha.
"Ağlasın." dedi Masal.
Talha'ya fısıldayarak "Oğuz'a attığım tekmeyi unutma Talha. Sinirlendirirsen sana da atarım." dedim.
"Ama güzelim." derken Masal yanındaki sandalyeyi gösterip "Talha benim yanıma otur." dedi.
"Cimcime ben buraya oturdum ama. Bir daha ki sefere yanına gelirim." dedi Talha. Hala cimcime diyor. Bana bile cimcime demedi.
Masal gözlerini doldururken Talha "Tamam yanına geliyorum cimcime." dedi. Bunu sana ödeticeğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...