Artistlenmek

3.6K 236 125
                                    

Samiraların evinin kapısını tıktıkladım. Oya Teyze kapıyı açınca yüzüme tatlı bir tebessüm kondurdum.

"Beren kızım hoş geldin. Geç içeriye." dedi Oya Teyze.

"Hoş buldum Oya Teyze." dedim ve içeri geçtim.

"Samira odasında olacaktı. Geç yanına. Kesin yine odasını toplamadı." demesine kıkırdadım.

"Anne sen Beren'in böyle durduğuna bakma. Oda dağınık." diye bağırdı Samira.

"Kuru iftira. Çok alındım Samira'cım." dedim.

Samira odasından çıktı ve bana bakıp tek kaşını kaldırdı. Tamam, biraz sallamış olabilirim. Baya sallamış da olabilirim.

"Aynen iftira Beren'cim. Hadi gel odaya." dedi Samira.

Masumca gülmeye devam ederek Samria'nın odasına girdim.

Samira kapıyı kapattıktan sonra kafama bir tane geçirdi ve "Lan sen annemin yanında ne oldu da artistleniyorsun? Senin bir ağzına sıçarım görürsün." dedi.

"Kim ben mi? Ne alakası var? Ben ve artistlenmek? Çok alakasız." dedim.

"Namık Kemal ne güzel demiş. At yalanını sikeyim inananı." dedi.

"Namık Amca'ya laf yok." dedim ve kendimi yatağa attım.

"Kanka ben şey diyeceğim sana." demesi ile "Yine ne bok yedin?" diye sordum.

"Senin telefondan Metin'i arayalım mı? Gizli numaradan. Kendi telefonumdan aramaya götüm yemedi." dedi.

"Al geri zekalı." dedim ve cebimden telefonumu çıkarıp ona uzattım.

"Arayınca ne diyeceğim ki? Prova yapmamız lazım." dedi.

"Of telefonumu geri ver." dedim. Samira telefonu geri verince WhatsApp'tan sınıf grubuna girdim.

"Kimya hocasının verdiği proje için herkes eşleşti mi?" diye mesaj attım.

Samira telefonuna bakıp "Bu ne alaka lan? Biz beraber yapacaktık." dedi.

"Az bir dur. Geçen Metin'in kimse ile eşleşmediğini duymuştum. Hala eşleşmediyse onu seninle yapacağım." dedim

"Ama " diyordu ki "Sus ve kankanı dinle." dedim.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin