Sorular

3.8K 262 215
                                    

Kapıyı hızlıca çalmaya başladım. Acıkmıştım ve evde bulacağım yemekler iştahımı arttırıyordu.

Kapıyı üst kat komşumuz Nuray Teyze açınca "Merhaba Nuray Teyze." dedim.

"Teyze değil yavrucum. Abla diyeceksin. Daha kaç kez diyeceğim." dedi.

"Nuray Hanım Ablacım senin oğluşun benden büyük. Hani sana abla demem biraz tuhaf değil mi?" diye sordum.

"Senin benim oğlumun yaşını nereden biliyorsun? Yoksa gözün mü var?" diye sordu.

"Her karşılaştığımızda üniversiteye giden bir oğlum var. Seni ona ayarlayım mı, diye soruyorsun." dedim.

"Bir ara sizi tanıştırayım." diyerek sırıtması ile tırstım.

"Anne kızının namusu gidiyor. Nerdesin?" diye bağırdım.

"Buradayım kızım. Gel yanımıza." dedi.

Salona geçtim ve gelen tüm dedikoducu teyzelere "Hoş geldiniz efendim." dedim.

"Gel sen buraya otur. Ben sana da bir tabak hazırlayım." dedi annem.

"Aslında ben mutfakta atıştırsam da olur." dedim.

Aynur Teyze beni kendisi ve Şebnem Teyze arasına çekti ve "Öyle şey olur mu sen de bizimle otur." dedi.

Annem salondan çıkarken ona "Beni bırakma." dercesine baktım.

Yine de salondan çıkınca sertçe yutkundum. Hazır ol Beren. Sorular geliyor.

"Şimdi kaçıncı sınıfsın sen?" diye sordu Nuray Teyze.

"Lise son efendim." dedim.

Aynur Teyze "Annen bak içeride. De bakalım bize birileri var mı?" diye sordu.

"Aynur Teyze öncelikle yok ama olsa da söylemem. Çünkü hepimiz biliyoruz ki bunu değil annemden saklamak, sokakta gördüğün tanımadığın bir canlıdan bile saklayamayacağını biliyoruz." dedim.

"Alındım kız." demesi ile masumca gülümsedim.

Annem elinde içinde sarma ve kısırın olduğu bir tabak getirmesi ile gözlerimin içi parladı.

"Bak ortadaki masada da börek ve salata var. Hepsinden al." dedi annem ve tabağı bana uzattı.

Şimdi soru sorsalar da cevaplamam. Yemeğe odaklanacağım.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin