Arabada ilerlerken Talha'ya baktım. Olan durumlara sinirleri geçmemişti.
Hızlıca yanağından öpüp geriye çekildim. Bu hareketime oldukça şaşırmıştı.
"Güzelim araba kullanıyorum. Böyle hareketler yapma." dedi.
"Sadece seni çok seviyorum." dedim.
Talha bir eliyle direksiyonu tutarken diğer elini elimin üstüne getirdi ve sıkıca tuttu.
"Bende seni çok seviyorum." dedi.
"Sence bu ilişkimiz ne kadar sürer?" diye sordum.
"Maalesef ki kaç yaşımda öleceğimi bilmiyorum. Bilsem bu dünyadaki aşkımız ne kadar sürer hesaplardım ama şunu bil ki, bu sorunun cevabı sonsuzluk." dedi.
"Bir gün kavga edersem bunları sana hatırlatacağım." dedim.
"Böyle şeyler söyleme. Birde oluverir. Senin üzülmeni düşünmek bile kalbimin sıkışmasına sebep oluyor." dedi.
"Şimdi nereye gidiyoruz?" diye sordum. Utandığımdan konuyu değiştirdim. Aksi takdirde kalp krizinden diğer tarafa gidecektim.
"Bize gidiyoruz. Şu Kimya projesini yaparız." dedi Talha. Konuyu değiştirmeye çalıştığımı anlamıştı ama beni bozmamıştı.
"Okulu ekip proje yapacağız. Daha ne günler göreceğiz?" dedim.
"Belki aynı evi çocuklarımız paylaştığımız günler." dedi.
"Böyle şeyler söyleme. Ya kalp krizinden öteki dünyaya gideceğim ya dayanamayıp evlendirme dairesine götüreceğim seni ve nikahı basacağım." dedim.
Talha bu dediğime kahkaha atınca gülümsedim. Sanki Talha'nın yanındayken mutsuz olmam imkansız bir hale gelmişti.
"Bugün Şengül Teyzelerde gün var. Bizde gidelim mi?" diye sordum.
"Ne?"
"Ya böyle dedikodu sarıyor. Hem annem sevgili olduğumuzu bilmemesine rağmen senden damat diye bahsediyor. Günde de seninle hava atacak. Orada olup konuşmayı dinlemek istiyorum." dedim.
"Eğlenceli olacakmış gibi duruyor." dedi Talha.
"Aynen. Hem Şengül Teyze'nin dolmaların tadı efsane. Kesin yine dolma yapmıştır." dedim.
"Okul çıkışı saatlerinde gideriz." dedi.
"Mükemmel olacak." diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...