Bekliyorum

4K 281 383
                                    

"Ders boşmuş!" diyerek gelen Burhan'ın üzerine yeni gelen kızın, Aşkım'ın, yanına gittik.

"Selam, ben Beren." dedim.

"Bende Samira." dedi.

"Memnun oldum. Beni zaten biliyorsunuz." dedi Aşkım.

"Gide gide bizim Burhan'ın yanına oturttu hoca." dedim.

"Niye? Bunda ne var?" diye sordu Aşkım.

"Senin için diyoruz. Kendisi küçükken kanalizasyona düştü ve kafası o zamandan beri güzel." dedi Samira.

Aşkım bu dediğimize gülerken "Bu arada cidden kanalizasyona düştü mal. Nasıl olduğunu sormayın. Elimde kesin bilgi yok. Sadece kanalizasyondan çıkarılma ve hastaneden kırık ayak ve kolla çıktığını hatırlıyorum." dedim.

"Yazık ya." dedi Aşkım.

"Yok be ne yazığı. Kedi gibi kaç canlı." dedim.

"Gerçekten kedi gibi. Onlar gibi çok şeker." dedi.

"Ee düğün ne zaman?" diye sordum.

"Anlamadım?" diye sormasıyla "Benim kuzene abayı yakmış gibisin." dedim.

Aşkım'ın yanakları kıpkırmızı olunca "Zuzu'ya elbise dikmem gerekecek." dedim.

"Zuzu da kim?" diye sordu Aşkım.

"Benim kedim. Yani benimdi. Annem ve babam kedimi benden çok sevmeye başlayınca onların oldu gibi." dedim.

"Bende kedileri çok severim ama annemin alerjisi olduğu için eve alamıyorum." dedi Aşkım.

"Kediler ve diğer tüm hayvanlar benden uzak dursunlar." dedi Samira.

"Niye ki?" diye sordu Aşkım.

"Bunu da küçükken kedi cırmaladı. O zamandır beri tövbeli." dedim.

Telefonuma art arda mesajlar gelmeye başladı. Anlamayarak telefonu açtım. Hepsi Gizemli Jojuk'tan gelmişti.

"B"
"E"
"R"
"E"
"N"

Gülerek "Ne var lan." yazdım.

"Seni özledim." yazmasının üzerine yanaklarımın alev aldığını hissettim.

"Utandın mı sen?" diye sorması ile "Ne utanması?" yazdım.

"Yanakların kıpkırmızı oldu." yazdı.

Heyecanla çevreme bakındım. Herkes kendi halinde takılıyordu. Dikkatimi çeken kimse yoktu.

"Demek aynı sınıftayız. Yakında kim olduğunu öğreneceğim Gizemli Jojuk." yazdım.

"Bekliyorum, Gamzeli'm."

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin