Seçimimdi

3.5K 255 143
                                    

"Sanırım eşleşmeyen tek Metin ile ben kaldım ama bizde ikimiz oluruz." diye mesaj attı Talha.

"Biz Samira ile yapacaktık ama konu seçiminde kararsız kaldık. İkimizde farklı iki konuyu istiyoruz." yazdım.

"Hangi iki konu?" diye sordu Metin.

" İndirgenme-Yükseltgenme tepkimelerinde elektrik akımı ve Elektrotlar ve Elektrokimyasal Hücreler" yazdım.

"İndirgeme-Yükseltgenms tepkileri elektrik akımı bence iyi. Hanginizin seçimi ise ben onunla eş olurum." yazdı Metin.

Samira hızlıca "Benim seçimimdi." yazdı.

"O zaman yarın okulda proje hakkında konuşuruz." yazdı Metin.

Samira "Tamam." yazdıktan sonra sessiz bir çığlık attı. Normal bir çığlık atsa Oya Teyze gelip kollarını cimcirirdi.

"Lan senin ağzını burnunu yerim. Sen nasıl bir arkadaşsın. Harikasın. Tabii kankan benim. Abi Metin ile çalışacağım. Ben ve Metin. Metin ve ben. Lan." dedi sevinçle.

"Sonra ayaklarıma kapanırsın." dedim.

"Bekle lan sana abur cubur zulamı getireceğim.  O kadar mutluyum." dedi.

"Kardeşinden sakladığın abur cubur zulası mı?" diye sordum.

"Evet. Şerefsiz ben okuldayken hepsini yemesin diye saklıyorum." dedi. Samira'nın sekizinci sınıfa giden bir kız kardeşi vardı. Adı Selin.

"Hadi getir." dedim. Gülerek odadan çıktı.

Geri grup konuşmasına girdim. Talha mesaj atmıştı.

"O zaman bizde seninle grup olmuş olduk." yazmıştı.

"Aynen öyle." yazdım.

"Projenin detaylarını yarın konuşuruz." yazdı.

"Tamam. Görüşürüz." yazdım.

Sınıftaki kızlar ile gruba girdiğimde kaşlarımı çattım.

"Tabii zengin yakışıklı çocuklar için konuda anlaşamazlar." yazmıştı Şeyma.

"Geçen Talha'ya sorduğumda ben birileri ile eşleştim demişti." dedi Hazal.

"Orospuları buldu diye fikri değişmiştir. Artık proje ayağı ile ne yapacaklarsa." yazdı Melisa.

Sohbetin ekran görüntüsünü aldım ve "Farkındaysanız bizde gruptayız." yazdım.

Üçü de yazdıklarını silerken tüm sınıfın olduğu gruba girip az önce Talhalar ile olan konuşmanın ekran görüntüsünü aldım.

Bu salaklar ile uğraşmaya değmeyecek kadar önemli benim zamanım.

Derslerime giren hocaların, bizle ilgilenen müdür yardımcısının ve müdürün olduğu gruba girdim ve iki ekran görüntüsünü de attım.

"Hocam böyle saygısızca laflar söyleyen üç arkadaşımızı sizlere bildirmek istedim." yazdım.

Müdür yardımcısı "Yarın bu üç kişi benim odama uğrasınlar." yazınca kahkaha attım.

Samira içeri girip "O gruba attığın ekran görüntüleri ne lan! Bu sefer üçü de fena sıçtı." dedi.

"Mükemmel arkadaşın sayesinde tabii." dedim.

Samira abur cuburları yatağa koyup yanıma oturdu.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin