Park

3.8K 261 160
                                    

Misafir evden gittikten sonra odama geçip üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Annem misafirlerden dolayı belime sarılı olan erkek ceketini fark etmemişti.

Aslında bende unutmuştum. Yoksa bu göt korkusu varken annemin yanında öyle duramazdım.

Telefonumu açtığımda Gizemli Jojuk'tan mesajlar gelmişti.

"Beren."

"Ne yapıyorsun?"

"Seni özledim."

"Neredesin?"

"Niye cevap vermiyorsun?"

"Bereeeen"

"Özledim be Gamzeli"

"Evde misafir vardı. Beni salmadıkları için telefona bakamadım." yazıp ona yolladım.

"Bende apartmanınızın çaprazındaki parktayım. Bir cama çıksan seni görsem olmaz mı?" diye yazması ile soluğum kesildi.

"Parka gelsem kim olduğunu söyler misin?" diye yazdım.

"Şu anlık olmaz Gamzeli'm."

"Niye olmaz?" diye sordum.

"Fazla merak kediyi öldürür." yazdı. İyicene merakımı arttırmak mı istiyordu?

"Kedi olmamamdan başka sorun yok sanırım." yazdım.

Random atması ile yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Biraz bekle." yazdım ve telefonu kapattım. Üstüme hızlıca siyah sweatshirt ve eşofmanımı giydim.

"Anne ben markete gidiyorum." diye bağırdım.

"Niye?" diye sordu annem.

"Canım abur cubur bir şeyler istedi. Alıp geleceğim." dedim.

"O abur cuburlar ile karnını doyuruyorsun. Sonra akşam yemeği yemiyorsun." dedi annem.

"Zaten misafirlerin yanında iki üç tabak yedim. Daha ne akşam yemeği." dedim.

"Keyfin ne istiyorsa onu yap." diyen anneme "Seni çok seviyorum!" diye bağırdım ve evden çıktım.

"Gamzeli cama çıkacak mısın?" diye mesaj gelmişti telefonuma.

"Markete gidiyorum."

"Parkın yanındaki markete." yazdım.

"Bekliyorum Gamzeli." yazması ile tebessüm ettim.

Seni bulacağım Gizemli Jojuk. Umarım mesajlardaki gibi birisindir.

Apartmandan çıktıktan sonra hızlıca parka yürüdüm. Buradaki kimseyi tanımıyordum.

Benim yaşlarımda birkaç genç vardı ama tanımadığım için hiçbir yorum yapamayacağım.

Belki de ben gideceğim diye markete gitmiştir. Parktan çıkıp markete gittim.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin