5 Yıl Sonra
"Talha burada ne yapıyoruz?" diye sordum merakla. Lisedeki okulumuzun yakındaki bir kafeye gelmiştik.
Kafenin tüm perdeleri ve ışıkları kapatılınca "Ne oluyor?" diye sordum.
Bir ışık sadece beni ve Talha'yı aydınlatılacak şekilde açıldı.
Talha derin bir nefes aldı ve "Ben sana burada aşık oldum. Senin Gamzene burada aşık oldum. Sana burada aşık oldum." dedi.
Duvarda o zamanlara ait bu kafede çekilen bir fotoğrafım yansıtılınca gözlerim doldu.
"Bende sana aşık olduğum bu kafede aşkımızı resmiyete dökmek için atmamız gereken adımlardan ilki olan evlenme teklifini burada etmenin iyi olacağını düşündüm." dedi.
"Ne?" diye sordum şaşkınlıkla. Bunu beklemiyordum.
Talha önümde diz çöktü ve cebinden kutuda bir yüzük çıkardı.
"Hep beni sana getirecek yollar, seninle bana açılacak kapılar, kokunla dolu odalar, seni bende uyutacak yataklar istiyorum. Her şeyden çokta seninle anlam bulan sıcacık bir yuva istiyorum. Benimle evlenir misin?" diye sordu.
Mutluluktan gözümden bir yaş akarken "Evet!" dedim.
Ayağa kalkıp yüzüğü parmağıma takarken gizlenmiş Metin, Samira, Aşkım ve Burhan konfetileri patlattı.
Gülümseyerek Talha'ya sarıldım. Böyle bir evlenme teklifini hiç hayal etmemiştim, edemezdim.
"Seni çok seviyorum, Gamzeli." demesi ile "Gamzeli deme bana." dedim.
Derin bir nefes aldım ve "Gamzeli'm de." dedim.
Bu söz beni onunla yakınlaştırmıştı. Hiç düşünmeden dediğim bu söz ile birbirimize yakınlaşmıştık.
"Seni çok seviyorum Gizemli Jojuk." dedim.
Dudaklarınızı birleştirmesi ile gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...