Hayvan

3.4K 244 235
                                    

Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Yanıma baktığımda Samira yataktan düşmüş yerde uyumaya devam ediyordu.

Gece bir mallık yapıp beraber uyumuştuk ve şuan bunun sonucunu Samira çekiyor.

Yastığı alıp Samira'nın kafasına attım. Yüzünü buruşturdu ve "Uykum var benim." dedi.

"Bugün Metin ile proje çalışacaksınız." dedim.

Yerden fırladı ve dolabından okul formalarını aldı.

"Ben banyoda hazırlanmaya gidiyorum." deyip koştu.

"Geri zekalı." diye mırıldandım. Yataktan kalktım ve aynada kendime baktım.

Her yerim tutulmuştu. Bir daha Samira ile bir kişilik yatağa sığmaya çalışırsam götüme yılan kıvıtarak girsin.

Dün hazırladığım çantadan okul formalarımı çıkartıp giydim. Dün eteğim yırtıldığı için annem kendisine gaz takarak pantolonumu kurutmuş, ütülemiş ve dürmüştü.

Çantama baktığımds Talha'nın ceketini unutmuştum. Evden kocaya kaçarmış gibi çıktığımdan unutmam normal. Artık yarın veririm.

Samira'nın toka çekmesini karıştırıp lastik toka buldum. Sağımı sıkı bir at kuyruğu yaptıktan sonra banyoya gittim.

Kapıyı tıktıkladım. Samira içeriden "Çatlama çıktım!" diye bağırdı.

Onu umursamadan kapıyı birkaç kez daha tıktıkladım.

Samira kapıyı açınca onu kenara ittirip içeri girdim.

Ben takmayıp kapıyı içeriden kapattı ve dişlerini fırçalamaya başladı.

"Lan belki sıçacağım. Niye çıkmıyorsun?" diye sordum.

"Sıçacak olsan böyle kapıyı tıktıklamazdın. Direkt içeri dalıp beni kovardın." dedi.

"Beni iyi tanımışsın. Aferin." dedim ve elimi yüzümü yıkadım.

Yanımda getirdiğim diş fırçam ve macunum ile dişlerimi fırçaladım.

Samira yanımda ağzına su verdi ve lavaboya tükürdü.

"Hayvan." diye mırıldandım. Otuz iki diş bana sırıtırken bende ağzıma su verip tükürdüm. 

"Benim dişlerim daha mükemmel." dedim.

"Benim gözlerim mavi." dedi.

"Benim vücudum doksan altmış doksan." dedim.

"Doğal sarışınım." dedi.

"Burnum herkes tarafından beğeniliyor." dedim.

"Çene yapım ilginç ve hoş." dedi.

"Parmaklarım ince uzun." dedim.

"Uzun ve güzel bir boynum var." dedi.

"Dudağım dolgun." dedim.

"Boyum uzun." dedi.

"Toplu aile mezarı gibi gamzem var." dedim.

"O ölü hücre. Ölü hücre. Senin hücrelerin ölü." dedi.

"Senin kocanın evi yok ki." dedim.

"Sen beni delirtmek mi istiyorsun?" demesi ile kahkaha attım.

Kapıyı tıktıklayıp "Abla tuvaletten çıkacak mısınız? Altıma yapacağım." dedi Selin.

"Tamam çıktık." dedi Samira.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin