Görümcen

2.6K 212 147
                                    

Masaya Metin ve Samira gelince bıyık altından sırıtmaya başladım. Samira da beni görünce çaktırmadan göz kırptı.

"Biraz geç kaldık. Kusura bakmayın." dedi Metin.

Samira'ya ses çıkarmadan sadece yüz mimiklerimi kullanarak "Kız naz mı yaptın da geç kaldınız?" dedim.

Samira da yüz mimikleri ile "Yok lan. Ben kocaya kaçarmış gibi çıktım evden." dedi.

"Salak." diye ağzımı oynattım.

Metin ve Samira yan yana oturacakken Masal "Abim yanıma otursun!" dedi.

"Ufaklık biz abla ile yan yana otursak olmaz mı?" diye sordu Metin.

Masal yine gözlerini doldurunca Metin zorunluluktan yanına oturdu.

Samira yanıma oturdu ve sessizce "Bu velet kim? Öldürebilir miyim?" diye sordu.

"Görümcen kanka. Az önce de Talha'yı benim yanımdan aldı." diye fısıldadım.

"Şerroya bak hele. Ayağımla ezerim ben bunu." diye fısıldadı Samira.

"Cadoloz." diye mırıldandım ve Masal'a dik dik bakmaya başladım.

Talha yalandan öksürünce ona döndüm. Bana göz işareti yapınca Samira'ya döndüm. O da Masal'a ters ters bakıyordu.

Samira'yı alttan dürttüm. Samira da kendine gelince ofladım.

Hem sevgilimi hem eniştemi çaldı küçük şeytan.

"Abi beni restoranın parkında oynatır mısınız?" diye sordu Masal.

"Yemekler gelene kadar gidelim ufaklık." dedi  Metin.

"Talha da gelsin." dedi Masal.

Alçılı ayağım ile masanın altından Talha'yı dürttüm ve ağzımı "Oğuz'a attığım tekme." diye oynattım.

Metin ve Masal ayakta dururken Talha bir bana bir onlara baktı.

Masal gözlerini doldurunca ayağa kalktı. Sana iyi trip atacağım Talha Bey.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin