4 Yıl Sonra
"Annenin kaynı niye şiş? Yoksa uf mu oldu?" diye sordu Gamze. R harfini çıkaramaması bile mi tatlı olur bir kızın? Şimdi üç yaşındaydı.
"Orada kardeşin var." dedi Talha.
"Ona sesleniysem bana cevap veyiy mi?" diye sordu.
"Dene bakalım cevap verecek mi?" diye sordum.
"Ona nasıl seslenmeliyim? Kaydeş mi diyeyim?" diye sordu Gamze.
"Kardeşin adı Gizem. İstediğin gibi seslen prensesim." dedi Talha.
Gamze bana yaklaştı ve elini sallayarak "Meyhaba annenin kaynındaki kaydeş Gizem. Beni duyuyoy musun?" diye sordu.
O sırada Gizem'in tekme atması ile Gamze'nin elini tutup Gizem'in tekmelediği yere elini koydum.
"Bak sana cevap veriyor." dedim.
"Hadi ona ablası olduğunu söyle." dedi Talha.
"Ben senin ablanım Gizem kaydeş." dedi.
"Aferin benim kuzuma." dedim ve yanağını öptüm.
"Anne biz kaydeşimle aynı odada mı kalacağız?" diye sordu Gamze.
"Sen bebekken bizim odada beşiğinde yatıyordun ya kuzum kardeşin de öyle yatacak. Sonra kendi odasını yaparız." dedim.
Talha'nın telefonun çalması ile telefonu açtı. Merakla kim diye bakındım.
"Tamam Metin gelin. Bekliyoruz." dedi Talha.
"Metinler mi geliyor?" diye sordum.
"Burhanlar ile birlikte geleceklermiş." dedi.
"Onuy da gelecek mi?" diye sordu Gamze. Onur, Samira ve Metin'in Gamzeden dört ay büyük oğullarıydı.
"Ne yapıcaksın Onur'u?" diye sordum.
"Oyun oynuyoyuz onunla." dedi masumca sırıtarak.
"Talha sana altı yıl önce inşallah bir kızın olur demiştim ama kızın tahminimden hızlı kocaya kaçıyor. Dikkat et." dedim.
Talha Gamze'ye sarıldı ve "Buna izin vermiyorum." dedi.
"Samira iyi kaynana olur. Korkma." dedim sırıtarak. Talha'nın gözündeki o korkuyu gördüm ya artık ölsem de gam yemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...