"Beren uyan hadi." diye seslenen Talha'ya "Benim uykum var." diye mırıldandım.
"Biliyorum ama son derse giriyoruz ve hoca derste uyuyanları sevmiyor. Kalksan iyi olur." dedi.
Gözlerimi kocaman açtım ve "Son ders mi!" diye bağırıdm.
Kimya dersinin sonlarına doğru uyumuştum ve şimdi mi uyanıyordum?
"İyi yaptın. Of ben nasıl bu kadar saat uyudum." dedim.
"Olur öyle." dedi.
"Metin'in de sırasını işgal etmiş oldum. Geri sırama geçeyim." dedim.
"Samira ile sohbet ediyorlar şuan. Bölmeyelim." dedi. Onlara baktığımda koyu bir sohbete dalmışlardı.
"Of ben hala ayılamadım." dedim.
"Hoca gelene kadar bir lavaboya gidip elini yüzünü yıka istersen." dedi.
"Mantıklı aslında." dedim ve ayağa kalktım. Bir anda gözlerimin kararması ile sıraya tutundum
"Beren iyi misin?" diye sordu endişeyle.
"İyiyim, iyi. Sadece aniden kalkınca gözüm karardı." dedim.
"Bekle bende seninle geleyim." dedi.
"Gerek yok. Kendim giderim." dedim.
Ayağa kalkıyorken "Ben kendim giderim dedim lan. Otur oturduğun yerde." dedim ve bir şey demesine izin vermeden sınıftan çıktım.
Bizim kattaki kızlar tuvaletinde birden çok kız olduğunu görmem ile alt kattakine gitmeye karar verdim.
Merdivenlerin oradayken Melisa, Hazal ve Şeyma yanıma geldi.
"Sen hangi hakla bizi ispiyonlarsın lan!" diye bağırdı Melisa.
"Arkamızdan atıp tutmadan önce düşünecektiniz." dedim.
Hazal "Birkaç şey dedik diye hemen hocalara mı yetiştirmen gerekiyordu." dedi sinirle.
"Senin yüzünden hem ceza aldık hem de ailelerimize haber gitti." dedi Şeyma.
"Benim burada bir hatam yok. Bu nedenle sizinle uğraşmadan yoluma devam edeceğim." dedim.
"Ne dediğini sanıyorsun sen!" diye bağırdı Hazal ve beni ittirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...