Gizemli Jojuk

4.1K 287 306
                                    

Teneffüs zilinin çalması ile önce telefonumu çıkarıp bilinmeyen numaraya "Teşekkür ederim." diye mesaj attım.

Ayağa kalktım ve "Sevgili sınıf arkadaşınız müdürün yanına gidiyor! Hakkınızı helal edin lan." diye bağırdım.

"Bence müdürü bekletmeden git." dedi Samira.

"Mantıklı. Çok mantıklı." dedim ve sınıftan çıktım.

Telefonuma mesaj gelmiş olduğunu fark etmem ile açıp mesaja baktım. Bilinmeyen numaradan gelmişti.

"Rica ederim Gamzeli'm."

Gamzeli'm yazmış benim için. Bu nedensizce gülümsetmişti.

"Ben yaşamayım diye bir daha gülmeyecektin hani." demesi ile hızla kafamı kaldırıp koridora baktım.

"Neredesin?" diye yazıp yolladım.

"Seni görebileceğim bir yerdeyim." yazdı. Merakla çevremde dolandım ama dikkatimi çeken birisi olmadı.

"Neredesin göremiyorum?" diye sordum.

"Gördün de dikkatini çekmedim." yazması ile telefonumu alıp çevremdeki insanları kısa bir video ile çektim.

Samira ile sonra kim olduğunu bulmak için inceleriz.

Müdürün odasına yürümeye devam edecekken bir çocukla çarpıştım.

Eteğim saatinin demir kısmı ile biraz yırtılınca hızla elimle kapattım.

Tüm dikkatler üstüme toplanınca utançla eteğimin yırtılan kısmı için ne yapabileceğimi düşünmeye başladım.

Üstümden bakışlar çekilmiyorken yenice fark ettiğim Talha yanıma geldi ve hiçbir şey demeden ceketini çıkarıp belime bağladı. Yırtılan kısım artık gözükmüyordu.

"Bu seni idare eder." dedi.

"Teşekkür ederim." dedim.

"Rica ederim. Bu arada müdürü az önce okuldan çıkarken gördüm. Sanırım yanına gitmen pek işe yaramaz." dedi.

Sinirle "Adamdaki zekaya osurayım. Başka yere gidecekse neden beni odasına çağırıyor?" diye sordum.

"Orasını bilmiyorum." dedi.

"Neyse teşekkürler yine." dedim ve geri sınıfa yürümeye başladım.

Telefonuma baktığımda bilinmeyen numara mesajlar atmıştı.

"O herif niye ceketini sana veriyor?"

"Aranızda bir şey mi var?"

"Niye o veriyor?"

"Ben yardımcı olacaktım zaten."

"Aramızda bir şey yok. Normal bir sınıf arkadaşı." yazıp yolladım.

"Kıskandım be gamzeli." yazması ile tebessüm ettim.

"Artık sana Gizemli Jojuk diyeceğim." yazdım. Random atması ile gülerek random attım.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin