Şengül Teyzelere geldiğimizde annem çoktan çatlatma işlemine geçmişti. Talha ile yan yana iki sandalyeye oturduk.
"Kızım ve damadım da gelmiş." dedi annem. Damadım kelimesinin üstüne vurgu yapmıştı.
Karşımıza baktığımda Şengül Teyze'nin büyük kızı ve nişanlısı oturuyordu.
"Bildiğimiz tavuk güreşi gibi damat için yarış yapacaklar." dedim.
Talha "Ben bu adamı tanıyorum. Bizim hastanede çalışıyor. Kendisinden nefret ediyorum." diye fısıldadı.
"Niye?" diye sordum.
"İş çıkışında sadece bir soru sormak için gitmiştim. Sorum sadece ayak üstü cevaplandırılacak bir şeydi. Babamın hastanesi diye iş çıkışı gelip sorular soramazmışım." diye sessizce anlattı.
"Alt tarafı bir soru sormuşsun." dedim.
"Şimdi annem o herifi ve kayınvalidesini göt etsin de göreyim." demesi ile gülmemek için kendimi tuttum.
Annem Talha'ya "Oğlum senin boyun kaçtı?" diye sordu.
"Bir seksen civarı." demesi ile annem "Maşallah maşallah." dedi.
Şengül Teyze'nin damadına baktığımda boyu en fazla bir yetmiş beş falandı.
Şengül Teyze'nin küçük kızının Talha'yı kestiğini görmem ile uyarırcasına öksürdüm.
Beni takmamasının üzerine Talha'nın elini sahiplenircesine tuttum.
Talha bu hareketime şaşırırken annemin gözünden de kaçmamıştı.
"Talha da çok zeki, görgülü, efendi bir çocuk." dedi annem. Şengül Teyze iyice kıskançlıktan kudurmuştu.
"Bugün Oğuz'u hastanelik etti mesela." diye mırıldandım.
Talha bu dediğime hafif gülümserken elimle ağzını kapattım. Şengül'ün küçük kızı izliyordu ve oldukça terbiyesiz bir şekilde izliyordu.
"Kızım hadi çayları yenileyin." diyen Nuray Teyze ile "Ben hallederim." dedim ve tüm boş bardakları tepsiye dizip mutfağa gittim.
Tabii ki hanımcık bir kız değilim. Aklımda bir plan var ki bu işi yapıyorum.
Çayları koyduktan sonra en büyük kupaya buzlu su koyup içeri döndüm.
Önce Talha'nın yanına gidip "Suyu benim için alır mısın?" dedim.
O suyu alınca çayları dağıtmaya başlıyordum ki yanlışlıkla tüm çayları Şengül Teyze'nin küçük kızının üstüne döktüm. Peki, doğruyu söyleyim. Bilerek döktüm.
Kız çığlık atarken Talha'nın almasını istediğim buzlu suyu alıp kızın başından aşağı döktüm.
Buzlar kazağından içeri girerken daha da çığlık atmaya başladım.
İstifimi bozmadan "Biz artık kalkalım." dedim ve Talha'nın elinden çekiştirerek evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli'm/ Texting
ChickLitUyku tutmayan bir gece bilinmeyen numaradan gelen mesajlar ile başladı her şey...