Dört Dörtlük

3.2K 236 202
                                    

Kapının orada Zuzu'yu görmemin üzerine derin bir nefes aldım. Annem ya da babam geldi sanmıştım.

"Zuzu yüreğime indirdin." dedim.

Kendi kendine miyavlayınca gülümsedim.

"Cinsi ne?" diye sordu Talha.

"Tekir." dedim.

"İyiymiş." dedi.

Kolundaki saate baktı ve "Ben gitsem iyi olacak. Ben eve varana dek annemler gelir." dedim.

"Şey tamam o zaman." dedim. Yanağımdan öpmesi için gülümsedim.

Oturma odasının kapısından Talha "Efendim misafir ettiğiniz için teşekkürler. Ben artık geç olmadan gideyim." dedi Talha.

"Tamam oğlum. İstediğin zaman haber bile vermeden gelebilirsin." dedi annem.

"Sağ olun efendim." dedi Talha.

"Kızım sen hadi arkadaşını geçir." diye babam ile sokak kapısını açtım.

"Görüşürüz güzelim." demesi ile "Görüşürüz." dedim.

Evden çıktı ve merdivenlerden aşağıya indi. Gülümseyerek kapıyı kapattım.

"Beren yanımıza gelsene." diyen annemin sözüne uyup yanlarına alçıdaki ayağımın izin verdiği hızda gittim.

Babamın karşısındaki koltuğa oturdum ve "Değişik bir gündü." dedim.

Annem ayağıma baktı ve "Evet, değişikti." dedi.

Talha'dan bahsederek "Arkadaşımla da tanışmış oldunuz." dedim.

"Evet çok efendi bir delikanlı." dedi annem.

"Yine de fazla yakın durma. Sonuçta genç bir erkek." dedi babam.

"Birileri bence kıskanıyor." dedim.

"Eh işte." diyen babam ile sırıttım.

"Bu delikanlıyı benim gözüm tuttu. Sen bunu kaçırma." diyen annem ile hem babam hem ben öksürük krizine girdik.

"Ne diyorsun öyle Binnur? Ben kızımı öyle yolda bulmadım." dedi babam.

"Ahmet bu delikanlıyı da sokakta bulmadık. Dört dörtlük maşallah." dedi annem.

"Anne doğruyu söyle günlerinizde yapacak dedikodu bitti, değil mi?" diye sordum.

"Yok, konuşacak konu var." dedi annem.

"Nuriye Teyzenin kızı koca mı bulmuş yoksa?" diye sordum.

"O değil. Şengül'ün kızı koca bulmuş. Damat da özel bir hastanede doktormuş. Hava atıyordu." dedi annem.

"Hangi hastane?" diye sordum.

"Demir Özel Araştırma Hastanesi mi neydi." dedi annem. Bunun üzerine kahkaha attım.

"Ne gülüyorsun kız!" diye sordu annem.

"Anne Talha'nın soyadı Demir. Hani bizim kolejin adı da Demir Koleji." dedim.

"Abu o hastane benim damadımın mı?" diye sordu annem.

"Anne!" dedim.

"Şengül'ü çatlatacağım." dedi annem.

"Ben yatmaya gidiyorum. İyi geceler." dedim ve ayağa kalktım.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin