Sayılır

3.2K 233 89
                                    

Arabanın arka koltuğuna otururken Talha yardımcı oldu. Kırık ayak harbi zormuş.

Babam arabayı çalıştırdı ve "İkiniz aynı sınıfta mısınız?" diye sordu.

"Evet." dedim.

"Arkadaşsınız o zaman." dedi annem.

"Sayılır." dedim.

Annem tek kaşını kaldırıp aynadan bana bakınca Talha "Ben genellikle kendi arkadaşım ile ,Beren de Samira ve kuzeni ile vakit geçiriyor. Bu nedenle beraber zaman geçirip arkadaş olamamıştık." dedi.

"Bugün de kimya projesinde ortağız diye hoca yan yana oturttu. Sonra dersi boş bırakınca Talha Fizik dersim kötü diye yardımcı oldu. Öyle olunca bir muhabbet oldu." dedim.

"Siz ders saati sırasında merdivenden yuvarlandınız, değil mi?" diye sordu annem.

"Evet efendim." dedi Talha.

"Siz ders esnasında niye sınıfta değildiniz?" diye sordu annem.

"Hoca daha gelmemişti. Bende lavaboya gidecektim. Giderken merdivenlerden ittirdiler." dedim.

"Beren ilk ayağa kalktığında biraz başı dönmüştü. Bende onu merak edip arkasından gittiğimde kızların onu rahatsız ettiğini gördüm." dedi Talha.

"İyi bakalım." dedi annem.

"O kızlara okuldan atılma gibi en ağır ceza verilmeli. Ölüm tehlikeniz vardı." dedi babam.

"Aslında okuldan atılacaklar. " dedi Talha.

Babam şaşırınca Talha "Babam okulun sahibi ve böyle davranışlara tahammülü yoktur. Onları okuldan atacağına eminim." dedi.

"İyi o zaman." dedi babam ve arabayı apartmanın garajına park etti.

Arabadan zorlanarak indim ve annemin koluna girdim.

Apartmandan içeri girerken ofladım. Asansör bozuktu ve bu ayakla merdiven çıkmak zor olacaktı.

"İstersen sırtıma binebilirsin ya da kucağıma alabilirim. Tabii sizin için bir mahsuru yoksa." dedi Talha.

Babamın kıskandığının farkındaydım. Tek çocuğu, kızıydım ne de olsa.

"Sende hastaneden çıktın. Olmaz öyle şey." dedim.

"Benim hiçbir şeyim yok. Sadece başımın arkasında ufak bir yara." dedi.

Babam önden merdivenlerden çıkarken bu ben bakmıyorken taşısın demekti.

Talha'nın sırtına bindim ve kolumu boynuna doladım.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin