Sinsi

2.6K 218 138
                                    

Yemeğin bitmesi ile restorandan çıkacakken Masal "Talha beni kucağına al." dedi.

Talha onu tam kucağına alıyordu ki alçıda olmayan ayağım sanki burkulmuş gibi yaparak yere düştüm.

Pınar Hanım "Beren kızım iyi misin?" diye sorarken "Sanırım ayağımı burktum ama ben kalkarım sorun değil." dedim.

Mustafa Bey hafif sinirle Talha'ya "Bereni kaldırsana." dedi.

Talha beni kucağına alırken kimseye çaktırmadan Masal'a sinsice sırıttım.

Masal'ın yeni hedefi Metin olmalıydı ama Samira buna izin vermeden Metin'i çekiştirerek restorandan çıktı.

"Ne kadar da sinsi bir sevgilim var." dedi Talha.

"Kim ben mi sinsiyim? Bir kere şu velet çok sinsi. İkinizi birden ele geçirdi lan." dedim.

"Küçücük çocuktan da kıskanmadın değil mi?" diye sordu Talha.

"Kıskandım. Ne oldu? Bir şey mi diyeceksin? Sana da tekme atarım." dedim.

"Tırstım." demesi ile gülümsedim.

Otoparka geldiğimizde Pınar Hanımlar ile vedalaştık. Onlar gidince "Tamam beni kucağından indirebilirsin." dedim.

Talha beni yere indirince Metin'e dönüp "Kardeşini gebertmemek için kendimi zor tuttum. Lan sevgilimi çaldı!" diye bağırdım.

"Ben yanlışlıkla kardeşinin üstüne basmayı düşünüyorum." dedi Samira.

Metin tam abartmayın dicekti ki yüz ifadelerimizi görüp sustu.

"Daha zamanımız varken kafe gibi bir yere gidip oturalım." dedi Talha.

"Benim var." dedi Samira.

"O zaman ben Burhan'ı arıyorum. Aşkım'ı da getirebiliyorsa beraber gelsinler." dedim.

"İyi olur." diyen Samira ile telefonumu çıkarıp Burhan'ı aradım.

Burhan telefonu açınca gülerek "Keşkekçinin keşkek kokan kaşığı keşke keşkeklenmeseydi dedirten çocuk. Ne bok yapıyorsun umrumda değil ama Aşkım'ı da alabiliyorsan al. Bir kafeye gidip oturacağız. Ben sana konum atarım." dedim.

"Topkapılı Topçu Topal Hasan Tophanede top atarken topal bacağıyla top götürmüş diye dedikodu yaptığımız kız. Hazırlanıp geliyorum." demesi ile telefonu yüzüne kapattım.

Gamzeli'm/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin