Emmas perspektiv:
Jag satte min cider i halsen.
"Peter dertar?!"
"Ja hurså?"
"Nej inget, vänta pratar du svenska!? "
Var det han jag skulle döda?
Han verkar ju vara trevlig, fan också...
"Ja det gör jag, men vad gör en skön dam som du, på en klubb som den här"
okej nu gäller det, lugna andetag darra inte på rösten
"Jag letar efter någon som är mogen, och skön ;)"
"Har du hittat någon"
"Jag tror det"
"Och vem är det"
"Han står framför mig"
Peter hoppa över barkanten och våra läppar kraschade, han var riktigt bra på att kyssas.
Emma vad tänker du på!!
"Ska vi fortsätta hemma hos mig?"
Han nickade medans våra läppar fortfarande nuddade varandra. Han tog tag om min midja och vi började gå mot bakdörren. Vi gick ut och den svala nattluften mötte mig. Det var skönt med frisk luft efter all cigarettrök.
Han tryckte upp mig mot vägen och tryckte ner sin tunga i min hals. Jag tryckte bort honom ifrån mig och hämtade luft.
Han gick mot mig igen och tag tag runt min hals
"Vad tror du att du gör, jag gör vad jag vill med dig hora"
Jag spände min knytnäven och slog till honom i ansiktet. Vart är Louis den svikaren han borde vara här nu.
Han hånglar väl upp en av dom där hororna som var uppe i VIP avdelningen. Jag knäade honom där solen inte skiner och han gnydde av smärta, rätt åt honom. Jag flinade mot pedofilen och sparkade till honom i magen.
Sedan så sprang jag, nu hade jag min chans tänk om jag kommer undan Louis. Klubben verkade ligga mitt i city.
Jag började springa men det var meningslöst att springa i klackskor. Jag sparkade av mig skorna och bad till gud att mina fötter inte skulle trappa på något glas.
Jag sprang fram till den närmaste personen som var en medelåldersman. Han hade en blå kappa på sig och svarta jeans. Han hade glasögon och brunt hår i en mittbena.
"Excuse me, where is the nearest police station"
"Go two blocks down, then turn right and you will see it"
"Thank you so much"
Jag började springa mot stationen och höll på att börja gråta av lycka. Men då hände det som inte fick hända. Jag kände ett par armar om mig som drog in mig i en gränd. Den första personen som jag kunde tänka på var Louis men när jag såg Peters ansikte så stod jag i chock medans Peters flin växte sig större"
"Trodde du att du skulle komma undan så lätt, jag ska nog se till att du skriker mitt namn"
Jag började skrika på hjälp jag brydde mig inte om det till och med var Louis som kom och hjälpte mig.
Jag fick ett slag i ansiktet och allt började snurra runt. Han puttade in mig i tegelväggen och jag började få svarat prickar i mitt synfält. Peter sparkade mig i magen och jag började shipa efter luft, mitt medvetande började försvinna. Det sista jag och enda jag tänkte var att Peter skulle ta min oskuld.
________________________________________________________________________________
Så där kapitel nio är avklarat. Det bli tyvärr lite sega uppdateringar men jag hoppas att det går bra. Kände även att detta kapitel inte vart jättebra.
536 ord
YOU ARE READING
I don't do mercy (sv)
Short StoryEmma en vanlig tjej, med ett vanligt liv. Så hur kommer det sig att världens största maffialedare bestämmer sig för att kidnappa just henne. Läs om ömhet, kärlek, hat och svek i I dont do mercy "Innan jag hann reagera så hade han smällt till mig i a...