Bu yeni kitabın serüvenine sende katıl.
Farklı bir kitap, farklı bir gizem arıyorsan, doğru adrestesin.İlk öncelikle buraya başlama tarihini alalım 💐
Ayrıca kitabıma şans verdiğin için teşekkür ederim.
Artık kitabın satırları seni ve yorumlarını bekliyor...
İyi okumalar...
4.Kasım
Bizler hayatına yön vermek isteyen, özgür ruhlu insanlarız, her on sekiz yaşına giren bir birey özgürlüğünü de o zaman alacağını düşünür, fakat şöyle bir sorun var. On sekiz yaşına girdiğinizde elinize geçen tek şey kimliğinizde reşit olduğunuzdur.
Alacağınız kararların sorumluğu size değil, tekrardan ailenize bağlı oluyor, benim bu durumdan bir farkım var.
Bir ailem yok.
Bu yüzden aldığım kararlar benim sorumluluğumdu. Tabi ben öyle sanıyordum. Önüme konan iki farklı kader vardı. Hangisinin seçersem seçeyim, elimdeki özgürlük hakkından feda edecektim.
Ve bir seçim yaptım, seçimin sonucu artık hayatımla ilgili kararları tek başıma alamıyorum. Şimdi de benim yerime karar alan ihtiyarın yanına İtalya'ya gidiyorum.
Yaptığım seçim bir binanın temelden, son aşamasına kadar planlaması gibi planlandı. Kusursuz ve hataya yer yok.
Kendi özgürlüğümü yaşadığımı sanarken, beni yıllardır saklanarak izleyen ihtiyar, bugün karşıma çıkmayı uygun gördü. Anlayamadığım nokta şu ki; neden bunca zaman bekleyip, şimdi karşıma çıktığı, belkide planladığı hayatımı işleme dökme sırası gelmiştir.
Elimdeki dergiye dalgınca bakmayı kesip kapattım. Ayak ucumda duran sehpaya bırakarak kırmızı şarapla dolu kadehi aldım. Dudaklarıma dayandığım kadehi, azar azar yudumladım. Karşımda oturan ihtiyarın yakın koruması Mete beni dikkatle izliyor, arada etrafa göz gezdiriyordu, kadehi iki elimde tutup Meteyle göz teması kurdum.
"Mete ihtiyarın neden beni İtalya'ya çağırdığından haberin var mı? " bu bir soru değildi, ardında olan olayı çözme girişimiydi.
Etrafa kısa bir bakış atıp bana doğru hafifçe eğildi.
" Bu görüşmenin iki nedeni var; birincisi dedenizin istediği eğitimlerden geçip, işleri devraldınız. Artık karşınıza çıkmakta bir sakınca görmüyor, ikincisi planlanan üzere artık herşeye dahil olmanız"
Altı yıldır gördüğüm eğitimlerin haddi hesabı yok, kendimdeki farklılıkları görebiliyordum. Demekki yıllardır gördüğüm sınavdan geçmiştim.
Planlanan hayatım.
Peki planın düşünüldüğü gibi gitmeme ihtimali kaçtı?
Hükmettiğim bir holding, bin den fazla evine ekmek götüren çalışanlar, benim hayatıma bağlıydı. İhtiyara ait dağ evinde bulduğum, yasa dışı belgeler ve dokümanlar herşeyin içine çok önceden girdiğim göstergesi değil miydi?
Kasadaki incelediğim dosyalardan sadece ihtiyarın haberi olduğuna eminim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Timsah +18 [ Kardeşlik Bağı 1]
RandomYa ölecekti ya öldürecekti... Seçim yapıldı. Kayıp verildi.. Kan elleri sarmış, kokusu dört bir yanı kuşatmıştı... Acımasızlığı farklı isimleri almasına gebe olmuştu.. Ama sadece birini benimsemişti.... Timsah