Lilyden;
Bana verilen her işi, en iyi şekilde yapmak zorundayımdır. Bu onlara olan bir borcumdu.
Bugüne kadar verilen görevlerimi kusursuz yapmıştım. Hata yapmak gibi bir lüksüm yoktu.
Bunun için çok fazla eğitimden geçmiştim.Baloya Azrayla katılacağımı duyduğumda rahatlamıştım. Kardeşimden farkı yoktu. Kimsesiz olduğumuz zamanlarda birbirimize aile olmuştuk. Bugünlere gelmemizin sebebi ailemi korumaktı. Azra için ölmem gerekirse gözümü bile kırpmazdım. Onunda benim için aynı düşündüğünü biliyordum.
Yetimhanede bana yaptığı o teklifi tekrar hatırladım.
6 yıl önce
Azra yapacağı konuşma için gergindi. Bunu nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Hayatında kimsesiz olduğunu düşünürken şimdi bir ailesi olduğunu onu korumak için yetimhaneye bıraktıklarını öğrenmişti. Yetimhaneden iki gün sonra ayrılacaktı. Kardeşim dediği Lily burda tek başına bırakamazdı. Onunda kendisiyle gelmesini istiycek eğer teklifini kabul ederse onuda götürecekti.
Lily herşeyden habersiz bahçedeki bankta oturuyordu. Sonbaharda ağaçların döktüğü yapraklara bakıyordu. Hayatlarının nasıl ilerleyeceğini düşünüyordu. Oda yapraklar gibi bir gün böyle dökülecek miydi?
Yanına oturan Azrayı fark ettiğininde başını kaldırıp ona baktı. Dostunun durgun olması onu endişelendirdi. Elini dizine koydu.
"Neyin var Azra?"dedim.
"Lily sana anlatmam gerekenler var."dediğinde kötü bir şeyler olduğunu düşünmüştüm.
"Ne oldu Ahmetin beni aldattığını söyleyeceksen onu öğrendim."
Ahmet benim liseden hoşlandığım çocuktu. Bir zaman sonra onunda benden hoşlandığını duyunca sevgili olmuştuk. Ama beni tanımadığım bir kız ile aldatınca terk ettim.Azra başta şaşırmıştı. Bunu söylemiycekti ama dostunun bunu düşünmeside onu üzdü. Ahmeti sevdiğini biliyordu. Aklının onunla dolu olduğunu biliyordu.
"Hayır Lily konu o değil."dedi yerinde rahatsızca kıvranarak,
"Kıvranmayı bırakta söyle artık Azra merak ettim."dedim en sonunda ne olmuştu ki?
"Hani bizim ailemiz olmadığı için yetimhanede büyüyoruz ya ben bir hafta sonra on sekiz olacam. Yetimhaneden gitmem gerek "dedi
Bide bu vardı başımızda Azra giderse ben ne yapacaktım. Sesimi çıkarmadan başımı sallayarak onayladım.
"Benim ailem varmış Lily. Beni korumak için yetimhaneye bırakmışlar, sana herşeyi anlatacam ama önce sana bir şey sormak istiyorum"
"Sor Azra "dedim üzgünce beni bırakıp gidecekti.
Ellerimi avuçlarına alıp sıktı."Biz burda birbirimizin ailesi olduk Lily, sen benim kız kardeşim sayılırsın, seni burda bırakıp gitmek istemiyorum. Ama benimle gelirsen bilmediğini istediğim şu ki... " parmaklarıyla bileğimi okşuyordu." ailemin düşmanları var, burdan çıktığımda eğitimlerden geçecem onlara karşı kendimi korumam lazım."dedi gözlerimin içine baktı." Böyle bir hayatım olacak seni zorlamıyorum. İstediğini yapmakta özgürsün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Timsah +18 [ Kardeşlik Bağı 1]
RandomYa ölecekti ya öldürecekti... Seçim yapıldı. Kayıp verildi.. Kan elleri sarmış, kokusu dört bir yanı kuşatmıştı... Acımasızlığı farklı isimleri almasına gebe olmuştu.. Ama sadece birini benimsemişti.... Timsah