İyi okumalar...
6.Kasım 00.00
Parti ve balolardan hiç bir zaman hoşlanmadım.
Partilerin bir çoğu insanları ezmek için yapıldığını görüyorum, balolarda ise gövde gösterisi, yakınındaki insanlara küçümseyici bakışlar atarak kendilerini onlardan üstün görüyorlar. Pahalı mücevherler, son moda elbiselerle süslenip baloya gelen kadınlar ise yanlarındaki erkeği yansıtıyor, bir nevi ellerindeki gücün ve paranın beden bulmuş halidir.Köprüde uzun saatler oturmuş, suyun akışını izlerken Lilyinin aramasıyla eve dönmüş ve hazırlamıştım. Evden çıktığımda karşımda Meteyi görmeyi beklemiyordum.
Şaşkınlığımı fark ettiğinde açıklama olarak "Hakkı Bey'in emri demişti"
Her ikimizde biliyoruz ki bunun bir uyarı olduğunu, baloda sorun çıkarmamam için Meteyi başıma gözetmen olarak dikmişti.Şimdi de arabanın arka koltuğunda oturmuş Meteyle birlikte balonun yapılacığı otele gidiyorduk.
Arkamızdaki arabada da Lily bizi takip ediyordu. Bana göre Lily daha rahat bir konumda yaşıyor, korumalar onunda etrafında da var ama benim kadar sık boğaz edilmiyordur.Otele yaklaştıkça içime sıkıntı çöktü. Her yapılan balo sadece güç gösterisi değildi arka tarafta gizli toplantılarda olurdu, bu kadar yüksek mevkideki insanların toplaması polisin dikkatini çekeceğinden belli aralıklarla balolar düzenlenir, kalabalık ortamdan bir anda koybolsan dahi kimse fark etmezdi.
İşte baloların bir diğer özelliğide buydu.Otele yaklaştıkça etraftaki insanlara göz gezdirdim. Güvenlik önlemelerin son düzey olduğu belirgindi. Karşı taraftaki binada önlem amaçlı keskin nişancı olduğunu adı. gibi biliyordum.
Otelin önünde durduğumuzda Mete araçtan indi. Kapımı açan valeye küçük bir tebessüm sundum.
Burada kibarlık önemli bir unsurdu.
Araçtan inerek Lilyinin aracına baktım.
Lily onu beklediğimi görünce araban inip bana doğru gelmeye başladı. Yan yana geldiğimizde bakışları arkamda ki Meteye döndü. Attığı ters bakış beni şaşırtsa da beli etmedim.Otele doğru yürümeye başladığımızda üç korumanın ve iki görevlinin başları bize döndü. Merdivenleri çıktıkça gözlerini bizden ayırmadılar, kapıdan girerken camdan yansımasını gördüğüm koruma kulaklığından bilgi veriyordu.
Girişteki asansöre varınca Mete hemen düğmeye bastı. Gelen asansöre giriş yaptığımda arkamdan Lily ve Metede girdi.
Lily ikinci kata basınca yandan bir bakış attım.
Kata vardığımızda asansör kapıları açıldı. Koridorda ilerlediğimizde karşımızda tekrar iki koruma ve bir isim listesini kontrol eden görevli çıktı.
Lily bir adım öne çıkarak görevliye baktı."Benvenuto, posso imparare i tuoi nomi?"
(Hoşgeldiniz, isimlerinizi öğrenebilir miyim?)dedi.Lily "Lexi Branson" dediğinde görevli bana baktı. "Victoria Rossi la mia guardia del corpo accanto a me" (Victoria Rossi yanımdaki de korumam.)dedim.
Elindeki tablette bir kaç tuşa basıp tekrar bana baktı.
"Se la tua guardia del corpo ha un'arma, puoi consegnarla a noi ed entrare"dedi.
(Korumanızın bir silahı varsa, onu bize teslim edip içeri girebilirsiniz.) dönüp Meteye baktığımda belindeki silahı çıkarıp görevliye uzattı.
Silahı alan görevli arkasındaki numaralı dolaplardan birinin kapağını açıp içine silahı yerleştirdi. Elinde Meteye doğru uzattığı kâğıta göz attığımda silahın dolap numarası yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Timsah +18 [ Kardeşlik Bağı 1]
RandomYa ölecekti ya öldürecekti... Seçim yapıldı. Kayıp verildi.. Kan elleri sarmış, kokusu dört bir yanı kuşatmıştı... Acımasızlığı farklı isimleri almasına gebe olmuştu.. Ama sadece birini benimsemişti.... Timsah