0.1

136K 3.9K 1.1K
                                    

12.05.2022

Hoş geldiniz :)

Instagram: mavidelimelek

Masanın ortasında ki karşımdaki kişiyi görmemi engelleyen avize gibi süsü kenara çekip bana seslenen kişiye baktım. Bu kimdi ya? "Sana diyorum kızım, sen Acarların kızı mısın?"

Onların kızı olmasam ne olacak? Hayırdır tehdit mi ediyorsun beni teyzecim? Hem bizim sülale kalabalıktı kim bilir teyze soyadı Acar olan hangi insanın çocuğu sandı beni?

Hayır sakın kimin kızıyım mı diyip konuyu uzatma. Evet de geç.

"Evet teyze ondan."

Aferin.

Karşımda oturan teyze oynayan kişileri eliyle gösterip bir şeyler söylüyordu bana. Teyzecim o elini indirsek mi bi gören yanlış anlayacak.

"Teyzecim kusura bakma ama bu şarkıda oynamazsam kurtlarım dökülmez. Kurtlarım dökülmezse annem evde terlikle zorla döker kurtlarımı. Sonra ne olur teyzecim? Ha söyle ne olur? Kurtlarım bana küser, ayağa kalkamam yatalak kalırım."

Teyze kaşlarını kaldırıp akıl hastanesinden kaçan birine bakar gibi bakıyordu. "Aşk olsun teyzem akıl hastanesinden falan kaçmadım lütfen öyle bakma bana. Tamam sende haklısın birazcık deli gibiyim ama huyum kurusun doğduğumdan beri öyleyim ben."

Teyzem, canım teyzem öyle bakmasan mı bana valla billa gelecekler şimdi beni yakalamaya!

"Hadi teyzecim sana iyi eğlenceler. Bak burada hep oturma kalk biraz oyna he."

Sandalyeden kalkıp bir daha arkama bakmamaya özen gösterip herkesin karşılıklı oynadığı alana geldim.

Şimdi mal gibi oynayanları izle Adel.

Abimi sadece benim bildiğim sevgilisiyle yanyana gördüm. Şimdi yanlarına gidemezdim. Abim beni aralarına giren kara kedi yaptı zaten. Şimdi yanlarına gidersem evde abimin bana koltuk fırlatmasını göze almam gerekiyordu.

Hayır dostum tabi ki de yanlarına gitmicem. Ölmek için çok gencim.

Annem, akrabalarla konuşmak için masaları geziyordu. Tamam. Babam, eniştemler ve amcamlarla dışarıdaydı. Tamam. Abim, sevgilisiyle gözümün önünde duruyordu. O da tamam.

Peki benim baş belası ablam neredeydi?

İnşallah sabah anneme söylediği şeyi gerçekleştirmiyordur. Allah'ım eğer öyleyse şuan burada al canımı lütfen. Teyze olmak için çok gencim.

Düğün salonunu gezip ablamı arıyordum. En çok köşelere bakıyordum. Malum yani eğer aklımdan geçen şeyi yapıyorsa ortalık yerde yapmazlardı.

Bu nasıl fantazi kardeşim? Düğün salonunda şey mi yapılır?

Tuvaletlerin oradan alelacele çıkan ablamla yerim de durdum. Gözlerimi kısıp ablama bakıyordum ama bir şey anlamamıştım. Elbisesi düzgündü. Ruju da dağılmamış.

Ben mi çok fesatım acaba? Her şeyi yanlış anlamıyorumdur umarım.

Ablam karşımda durduğunda fark ettiğim şeyle kıstığım gözlerimi açtım. Ablam soluk soluğaydı! Soluk soluğa! Ne yaparken soluk soluğa kalmış olabilir?

"Sen masadan niye kalktın?"

Tabii canım sen köşede seviş ben masada yaşlı teyzeyle dedikodu yapayım.

"Seni aramaya çıktım. Yarım saattir gelmek bilmedin bende dedim ablamı kaçırdılar galiba."

"Yok canım kaçırılmadım merak etme."

Etmiyorum zaten.

Ablam elini omzuma koyup arkamı döndürdü. Elini hafifçe bastırırken yürütüyordu. Aklıma gelen şeyle gülümsememeye dikkat edip sessizce ablama sordum.

"Kabız mısın?"

"Ne?" Ablamda kısık sesle soruma soruyla karşılık verdi.

"Tuvaletten soluk soluğa çıktın ya ondan sordum."

Ablam sabır dileyip geldiğimiz masaya oturdu. Ama ben oturmadım. Hayır oturamadım. Çünkü dikkatimi halay çekmişti. Hayır halay çekmemişti. Halay başı çekmişti. Hayır o da değil. Halay başında olan ama halay çekmek yerine gözümde sanki tango yapıyormuş gibi duran kişi çekmişti.

Bir insan nasıl halay çekerken böyle durabilir?

---

TABİ Kİ BİZİM ERKEKK :)))

Halay Başı |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin