Rozdział 10 - Starania

568 34 2
                                    

- Asami, wiem że miałaś okazji poznać Wu. Ale ja i jego tata postanowiliśmy, połączyć nasze interesy poprzez małżeństwo.
- ŻE CO? - uniosła głos Asami wstając od stołu.
- Ty i Wu będziecie mieli ślub, oczywiście jak sie lepiej poznacie - powiedział spokojnie tata Wu. Dziewczyna spojrzała na chłopaka. On wydawał się ucieszony sytuacją, bo już patrzył na Asami dość wymownym wzrokiem. Przez cały pobyt w rezydencji, Asami unikała kontaktu ze wszystkimi. Kiedy miała iść do szkoły, Wu czekał już na nią przed drzwiami. 
- My lady - powiedział otwierając drzwi od czarnej limuzyny. Dziewczyna niechętnie wsiadła i razem z ,,księciem'' gdyż taki mu dano przydomek weszli do szkoły. Zdziwionym spojrzeniom nie było końca, jednak jak reagował na to Wu dziwiło. Wyglądał jakby był najszczęśliwszym facetem na całym świecie. Przez następne tygodnie, Asami zaniedbała swój związek. Mimo tego że Korra nie wiedziała o co chodzi, jednak rozumiała wszystko. Myślała że jej tata ma jakieś sprawy odnośnie jej. Nie gniewała sie na nią o to. Ale Sato była zła na siebie. Kiedy tylko wróciła ze szkoły położyła sie na łóżko. To wszystko ją męczyło. Wu, małżeństwo, Korra, szkoła. Wszystkiego było za dużo jak na nią. Tata oraz rodzina ,,księcia" napierali na nią za bardzo. Na tyle że zrobiła coś, o czym nigdy by nawet nie pomyślała.

/Co sie stanie z Asami? Czy to coś dotyczy Wu albo jego rodziny? Krótki rozdział, ale uwielbiam was trzymać w niepewności/

Boiskowa miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz