Asami złapała Korre za rękę zanim zapukała.
- Pamiętaj, nie wściekaj sie - pocałowała ją w policzek czując jak bardzo niebieskooka jest wściekła. Sato zapukała do drzwi swego domu. Drzwi otworzył jej matka Wu.
- ASAMI!! - rzuciła się na nią. Jednak dziewczyna lekko ją odepchnęła co ją zadziwiło.
- Córeczko - spojrzał na nią ojciec. Jej wzrok równie spoczął na nim. Miał całe czerwone oczy. Jego, w przeciwieństwie do rodziny Wu nie odepchnęła. Kiedy czułości dobiegły końca wszyscy łącznie z Korrą usieli w salonie.
- Asami~~ wita...- Wu widząc wściekłą niebieskooką. Korra nie wściekała się często, raczej baaardzo rzadko. Ale jak już to robiła, jej niebieskie oczy już same sobą zabijały i paraliżowały. Tak właśnie działały na Wu, który pocił się ze strachu.
- Korra - powiedziała Asami aby oszczędzić biednego chłopaka i jego nerwów. Dziewczyna fuknęła i odwróciła wzrok. Sato usiadła obok ojca.
- Gdzie ona była? - zapytał zmartwionym głosem Korrę
- Moja koleżanka znalazła ją w parku - mruknęła - mogę pomówić z Wu? Mam mu coś do przekazania
- Oczywiście - powiedział Wu chwiejącym się głosem. Nie było ich z jakieś 15 minut. Asami bała się o zdrowie Wu. Kiedy tylko wyszli dziewczyna pożegnała się z domownikami i wyszła z domu uśmiechając się, chłopak o dziwo też wyszedł cały. Powrócił temat małżeństwa dwójki nastolatków. Sato starała się być cicho, co udawało jej się. Przez cały pobyt rodziny królewskiej była cicho. Ojcowie rozmawiali o interesach, ale kiedy wtrącił się temat wnuków chłopak zachichotał.
- Spokojnie, to będzie po ślubie
- Debil - pomyślała Asami słysząc jak ojciec Wu, chwali syna. Po ich wyjściu Hitoshi również wychwalał chłopaka.
- Tato nie chce tego - powiedziała jego córka
- Czego? - spytał nalewając sobie herbatę
- Małżeństwa z Wu -huk. Asami wyjrzała do kuchni. Jej ojciec stał jak wryty, a dookoła niego były kawałki szkła.
- Jak to nie chcesz? - powiedział dość wściekłym głosem - wszystko jest już postanowione! TY I WU MACIE BYĆ RAZEM!
Asami nigdy nie widziała tak wściekłego ojca, biedna uciekła do pokoju, wylewając smutek w poduszkę. Szkoda, że to wszystko dopiero się miało zacząć.
CZYTASZ
Boiskowa miłość
Teen FictionAsami jest chilliderką w swoim liceum. Dobrze się uczy, ma dużo znajomych oraz pasję. Jest zakochana w Korze która gra w zespole football'owym. Jest jednak nieśmiała w stosunku do niej. Czy to nie będzie przeszkodą w wyznaniu jej miłości? A może kto...