Part-24

1.7K 136 2
                                    

Zawgyi

~~ၾကာျဖဴ~~
အပိုင္း(၂၄)
  
    "ခစ္......ခစ္"
    ရယ္သံသဲ့သဲ့ေလးက စမ္းေရစီးသံအလား...
    ေလွဟုန္ႏွင့္အတူဝဲခါေဆာ့ကစားေနသည့္ ရွည္လ်ားနက္ေမွာင္သည့္ ဆံႏြယ္တို႔ကလည္း အိုး...လွလြန္းပါလား
    အလြန္ေတာ္ေသာ ပန္းပုဆရာထုဆစ္ထားသကဲ့သို႔ မွင္သက္ဖြယ္အတိႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ေကာက္ေၾကာင္းအလွကာ နတ္သတ္ပင္ေႂကြသြားႏိုင္သည္ ထင္ပါရဲ႕.။
    တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ သင္းပ်ံ႕လာသည္က ၾကာပန္းရနံ႔လား ကိုယ္သင္းရနံ႔လား .. အို မူးေမ့ဖြယ္အတိႏွင့္..
    အျဖဴေရာင္ဝတ္လႊာေလးက ေလႏွင့္အတူ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ဝဲလြင့္ေနသည္မွာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်က္ကို ထိုင္ေငးေနရသည့္အလား....
    မင္းႀကီးသည္ မခ်င့္မရဲစိတ္တို႔ျဖင့္ ေရွသို႔ေျခအလွမ္းတြင္...
    "ခြၽတ္...."
    သစ္႐ြက္ေျခာက္ကို နင္းမိသည့္အသံ။ မိန္းကေလး၏ကိုယ္ေလးသည္ ဆတ္ခနဲ႔တုန္သြားရင္း ေနာက္သို႔  လွည့္အၾကည့္တြင္ေတာ့...
    အို......လွရက္လိုက္တာ....
    ရွင္မင္းႀကီးသည္ ဈာန္ေလွ်ာသြားခဲ့မိသည္ထင္သည္။ မွင္သက္စြာပင္ ေငးၾကည့္ေနမိ၏။
    မနက္ခင္းခ်ိန္ခါမွာပင္ လမင္းတစ္စင္းျဖာထြက္လာသည္ဟု ထင္မွတ္ရေအာင္ ေကာ့ၫႊတ္ေနေသာ မ်က္ေတာင္ေအာက္မွ ဝိုင္းစက္လွပလြန္းေသာ မ်က္ဝန္းတစ္စုံ။ မ်က္ေတာင္တစ္ခ်က္အခတ္မွာပင္ ေလညႇင္းတို႔ပင္ ရပ္တန႔္သြားသည္ထင္ပါ့.။
     ႏွာတံစင္းစင္းေအာက္တြင္ေတာ့ ပြင့္အာေတာ့မည့္ႏွင္းဆီပန္းဖူးေလးအလား အလြန္လွပလြန္းေသာႏူတ္ခမ္းေလး....
    အံ့ၾသသင့္ဟန္ျဖင့္ ႏူတ္ခမ္းတစ္ခ်က္အလူပ္တြင္ အို.. ပန္းေတြပင္ မေမႊးႏိုင္ေတာ့ပါ။ ေက်းဌက္သံေတြပင္ တိတ္သြား၏။
     ျဖဴႏုလွပေသာအသားအရည္က ႏွင္းစက္ေလးေတြပင္ ထိုင္ငိုသြားေစမည္ ထင္ပါရဲ႕....
     နတ္ပန္းခ်ီးကားတစ္ခ်ပ္ကို ထိုင္ေငးေနရသည့္အလား လွပသက္ဝင္လြန္းေသာမိန္းကေလး...
   အို ... ေရျပင္သည္ပင္ ၿငိမ္သက္လို႔ပါလား
   ေက်းဌက္သံေတြတိတ္သြားသကဲ့သို႔ ေလညႇင္းလည္း မတိုးႏိုင္ရွာပါ။ ပန္းေတြလည္း မသင္းႏိုင္ေတာ့ပါ...။
   ဥယ်ာဥ္ေတာ္တြင္းမွအရာအားလုံးသည္ သူမ၏အလွတရားေအာက္တြင္ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္သြားခဲ့ေလ၏။
    ရွင္ဘုရင္ကိုယ္ေတာ္သည္ပင္ အရာရာကိုေမ့ေလ်ာကာ သတိလက္လြတ္ေငးေမာေနမိစဥ္...
    "ရွင္...ရွင္ဘယ္သူလဲ.."
    အထိတ္တလန႔္ ေရ႐ြတ္လိုက္သည့္အသံေလး။
    ၾကည့္စမ္း.... ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဆုေတာင္းေကာင္းခဲ့ေလျခင္းလဲ....
    အသံေလးကအစ သာယာၿငိမ့္ေညာင္းလြန္းလွပါလား….
    "ရွင္ဘယ္သူလဲေမးေနတယ္ေလ ဒီေနရာကကန႔္သတ္နယ္ေျမဆိုတာ ရွင္မသိဘူးလား ရွင္ေတာ့ေသဒဏ္က်ေတာ့မယ္"
     ဒုတိယစကားအဆုံးတြင္မွ ရွင္ဘုရင္သည္ သတိဝင္လာေတာ့၏။ မိန္းကေလးငယ္၏အလွတြင္ သူကိုယ္ေတာ္ပင္ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္သြားရပါလား...
   ရွင္ဘုရင္သည္ မိမိအျဖစ္ကိုသေဘာက်စြာ ၿပဳံးေတာ္မူလိုက္ၿပီး..
   "ဟုတ္တယ္ ဒီေနရာကကန႔္သတ္နယ္ေျမ ငါကိုယ္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ထုတ္ခဲ့တဲ့အမိန႔္ပဲ ဘယ္သူကမ်ားငါ့ကိုေသဒဏ္ခ်မွာလဲ..."
   "ရွင္..."
   "ငါက ဤပဒုမၼာရီၿမိဳ႕ေတာ္ကိုအစိုးရေသာ ရွင္ဘုရင္သိဒၶနကၡတ္မင္းပဲ မိန္းကေလ..."
    "ဟင္...."
     မိန္းကေလးငယ္သည္ ရွင္ဘုရင္ဟုဆိုေသာ စကားေၾကာင့္ အံ့ၾသတုန္လူပ္သြားမိသည္။
     ႐ုတ္တရက္ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲေရာက္လာသည့္ ဤေယာက်ာၤးပ်ိဳသည္ ဤႏိုင္ငံကိုအစိုးရေသာ ရွင္ဘုရင္တဲ့လား...
    ျမင့္မားေသာအရပ္အေမာင္းႏွင့္ ႏုပ်ိဳေခ်ာေမာေသာမ်က္ႏွာရွိသည့္ ေယာက်ာၤးပ်ိဳအား သူမမွင္သက္စြာ ေငးၾကည့္ေနမိေတာ့၏။
   ထူထဲနက္ေမွာင္ေသာမ်က္ခုံးေတြေအာက္မွ စူးရဲေတာက္ပေသာမ်က္ဝန္းတို႔က သိန္းဌက္ပမာ ရဲ႕ရင့္လွ၏။ ရက္စက္ျပတ္သားဟန္ရွိေသာ ပိရိေသသပ္သည့္ႏူတ္ခမ္းတို႔ကလည္း တိမ္းၫႊတ္ဖြယ္ေကာင္းျပန္သည္။
    ေ႐ႊဝါေရာင္ဝင္းေနေသာအသားအရည္သည္ ေနျခည္လဲ့လဲ့ေအာက္မွ တလက္လက္ႏွင့္....
    ေတာင့္တင္းေသာကိုယ္ဟန္ႏွင့္ အလြန္ႏုပ်ိဳေခ်ာေမာေသာဤေယာက်ာၤးသည္...
    ရက္စက္ျပတ္သားရာတြင္ နာမည္ေက်ာ္ၾကားလွၿပီ နယ္ခ်ဲ႕ကြၽန္ျပဳစစ္တိုက္ရာတြင္ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနတတ္ေသာ..
   သူမတူေသာရဲ႕ရင္မူႏွင့္ဘုန္းကံႀကီးမားလွေသာ
   ၿပိဳင္ဘက္ကင္းေအာင္ကြၽမ္းက်င္သည့္ စက္ယႏၲာရားအတတ္ပညာႏွင့္ အ႐ူံးမရွိေသာစစ္ပြဲသာဆင္ခဲ့သည္ဆိုေသာ စစ္ဘုရင္ငယ္အရွင္သိဒၶနကၡတ္မင္းတဲ့လား.. 
    "မင္းဘယ္သူလဲ...မိန္းကေလး"
    အာဏာျပင္းေသာ အမိန႔္ဆန္ဆန္စကားၾကားမွ သူမသည္သတိဝင္လာၿပီး တစ္စုံတစ္ရာေျပာရင္ ႏူတ္ခမ္းအလႈပ္တြင္ေတာ့.....
    "မင္းသမီးေလး..."
    အသံႏွင့္အတူေရာက္လာသူက သူမေလး၏အထိန္းေတာ္ ခစာဥ။ ခစာဥသည္ မင္းသမီးေလးနားတြင္ မထင္မွတ္ဘဲ ရွင္ဘုရင္ႀကီးကိုေတြ႕လိုက္ေသာအခါ အလြန္အံ့ၾသတုန္လူပ္သြားကာ ခ်က္ခ်င္းပင္ ဒူးေထာက္ခစားလိုက္ ၿပီး...
    "အရွင္မင္းျမတ္ ဥယ်ာဥ္ေတာ္တြင္းႂကြလာပါလား သတင္းမၾကားမိ၍ ေကာင္းမြန္စြာ မႀကိဳဆိုလိုက္ရသည့္အတြက္ ခြင့္လြတ္ေပးေတာ္မူပါအရွင္.."
    "အိမ္း.... ငါကိုယ္ေတာ္လည္း အခန႔္မသင့္ဘဲေရာက္လာခဲ့တာပါ ဒီမိန္းကေလးက ဘယ္သူမ်ားပါလိမ့္"
   "ၾကာျဖဴမင္းသမီးေလးပါ အရွင္မင္းႀကီး.."
   "ၾကာျဖဴ...."
   "မွန္လွေၾကာင္းပါ မင္းသမီးေလး ရွင္ဘုရင္ကိုခစားေတာ္မူပါဦး..."
    အထိန္းေတာ္စကားေၾကာင့္ ၾကာျဖဴမင္းသမီးသည္ ရွင္ဘုရင္ကို မ်က္လုံးဝံ့႐ုံေလးၾကည့္လိုက္ရင္း..
   "ဒီကြၽန္း ဒီေျမ ဒီေရဟာ ၾကာျဖဴအပိုင္ပါ အထိန္းေတာ္  ၾကာျဖဴအပိုင္ကြၽန္းကို မတရားကြၽန္ျပဳသိမ္းပိုက္ၿပီး ႏိုင္ငံတည္ထားတဲ့ဘုရင္ထံ ခစားဖို႔လိုေသးလို႔လား.."
    "အို... မင္းသမီးေလး ဘယ္လိုမ်ားေျပာလိုက္ပါလိမ့္ မသင့္ေလ်ာ္ပါဘူး..."
     မေက်မနပ္ဟန္ျဖင့္ဆိုလိုက္ေသာ မင္းသမီးစကားေၾကာင့္ အထိန္းေတာ္ခစာဥသည္ အလြန္ထိတ္လန႔္သြားရရွာသည္။
     သို႔ေသာ္ ရွင္ဘုရင္သည္အမ်က္ရွသြားျခင္းမရွိဘဲ ထူးျခားစြာပင္ ၿပဳံးလိုက္ရင္း..
    "ၾကာျဖဴမင္းသမီးေလး ဒီအ႐ြယ္ေတာင္ေရာက္လာၿပီပဲ သက္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီလဲ အထိန္းေတာ္"
   "အရွင့္၏ႀကီးျမတ္ေသာဘုန္းကံေအာက္တြင္ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမ၏အသက္တမွ် ခ်စ္ခင္ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ေသာ မင္းသမီးငယ္သည္ လာမယ့္ခုႏွစ္ရက္ေန႔လျပည့္ေန႔တြင္ သက္ေတာ္(၁၆)ႏွစ္ျပည့္ပါၿပီ အရွင္မင္ႀကီး"
   "ေအာ္... အခ်ိန္ေတြလည္းတယ္ျမန္ပါလား"
   "မွန္လွပါဘုရား... မ်ားမၾကာမီမွာပင္ မင္းသမီးအားအရွင့္ပါရမီျဖည့္ေပးရန္အတြက္ နန္းေတာ္တြင္းသို႔ ပို႔ေဆာင္ဆက္သရေတာ့မွာပါအရွင္"
     အထိန္းေတာ္ႀကီးစကားေၾကာင့္ ရွင္ဘုရင္သည္သူ၏အမိန႔္စကားကို ျပန္သတိရလာၿပီး ႏွစ္ၿခိဳက္စြာပင္ ၿပဳံးလိုက္ရင္းႏွင့္...
    "ငါကိုယ္ေတာ္မင္းသမီးနဲ႔စကားေျပာဦးမည္မို႔ အသင္ သင့္ရာေနသို႔ေခတၱာသြားေနပါ သင္၏မင္းသမီးအား ငါ့ထံစိတ္ခ်စြာထားခဲ့ပါ"
   "အမိန႔္ေတာ္အတိုင္းပါအရွင္... ဤဇဗၺဴေျမတြင္ မင္းသမီးအတြက္အထိုက္တန္ဆုံးႏွင့္ အေကာင္းဆုံးလူမွာ ႀကီးျမတ္ေသာအရွင္မင္းႀကီးသာလွ်င္ ျဖစ္ပါသည္ အရွင္မွတစ္ပါးမင္းသမီးအား စိတ္ခ်ရမည့္သူမရွိသည့္အတြက္ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမ၏ေသြးသားကဲ့သို႔ တယုတယျပဳစုခဲ့ေသာမင္းသမီးအား အရွင့္လက္တြင္ယုံၾကည္စြာပင္ အပ္ႏွံခဲ့ပါတယ္ "
     "အို အထိန္းေတာ္ ဘာေတြေျပာေနသလဲ..."
     "မင္းသမီးေလး မဂၤလာယူရမည့္အခ်ိန္အခါသင့္ၿပီမို႔ ရွင္ဘုရင္ႏွင့္ရင္းႏွီးစြာစကားေျပာခဲ့ပါ မဂၤလာရွိတဲ့အခ်ိန္မဂၤလာယူပါေတာ့..."
    မင္းသမီးေလးသည္ ရွက္႐ြံ႕စြာဟန႔္တားလိုက္သည့္တိုင္ အထိန္းေတာ္ခစာဥကေတာ့ ေျပာလိုရာေျပာၿပီး ထြက္သြားေတာ့၏။ အထိန္းေတာ္ႀကီးေျပာသြားေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္ မင္းသမီးသည္ ရွင္ဘုရင္ေရွ႕ပင္ဆက္မေနရဲေတာ့ဘဲ ရွက္႐ြံ႕တုန္ယင္စြာ လွည့္ထြက္သြားရန္ ျပင္လိုက္စဥ္
    "မင္းသမီးကို ငါဘုရင္သြားခြင့္ေပးလို႔လား..."
    "ဟင္...."
    "ငါကိုယ္ေတာ္အမိန႔္မပါဘဲ သြားရဲတယ္လား"
    ၾသဇာအာဏာျပင္းလြန္းေသာ ဘုရင္၏အမိန႔္စကားေၾကာင့္ ၾကာျဖဴမင္းသမီး၏ေျခလွမ္းသည္ အထိတ္တလန႔္ႏွင့္ တုန႔္ခနဲ႔ရပ္သြားေတာ့သည္။ 
   ေနာက္သို႔ခ်က္ခ်င္းျပန္အလွည့္မွာပင္ အခန႔္မသင့္ဘဲ ေျခေခါက္သြားရာ..
   "အေမ့...."
   ယိုင္နဲ႔ကာဟန္ခ်က္ပ်က္သြားေသာ မင္းသမီး၏ႏူးညံ့ေသာကိုယ္ေလးအား လွ်င္ျမန္စြာေဖးမလိုက္သူက အရွင္သိဒၶနကၡတ္မင္း ....
    "အို....."
    ရွင္ဘုရင္၏က်ယ္ျပန႔္ေသာရင္ခြင္ေတာ္တြင္းမွ မင္းသမီးသည္ရွက္႐ြံ႕တုန္လူပ္စြာႏွင့္ ဘုရင့္မ်က္ႏွာေတာ္အား ေမာ့ဖူးေနရွာသည္။
    အျဖဴေရာင္ႏွင္းစက္မ်ားအေပၚ အနီေရာင္ေသြးစက္ေလးစြန္းထင္ေနသကဲ့သို႔ ရွက္႐ြံ႕မူေၾကာင့္ မင္းသမီးငယ္၏မ်က္ႏွာမွာ ေသြးေရာင္လႊမ္းကာရဲျဖာေနသည္မွာ အို... အဘယ္မွ်လွလိုက္ေလျခင္းလဲ....
    ရွင္ဘုရင္သည္ ျမတ္ႏိုးစြာပင္စိုက္ၾကည့္ၿပီးေနာက္ မိန႔္ဆိုလိုက္ေလသည္။
    "အသင္မင္းသမီးသည္ မ်ိဳးႏြယ္စုေခါင္းေဆာင္ဆိုထားသကဲ့သို႔ ပင္လယ္နတ္မင္းႀကီး၏သမီးေတာ္ ဧကန္ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုရေသာ္ အသင္မင္းသမီးေလာက္လွေသာရတနာ ပင္လယ္တြင္ ငါကိုယ္ေတာ္တသက္မေတြ႕ခဲ့ဖူးပါ ဤပင္လယ္ျပင္၏အလွတရားအားလုံးသည္ မင္းသမီးထံျဖစ္တည္ေနလိမ့္မည္ထင္တယ္"
    "အို....."
    "ငါကိုယ္ေတာ္သည္မိန႔္ၾကားခဲ့ေသာ အမိန႔္စကားတစ္ခုေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ ပင္လယ္၏အလွဆုံးေသာ ရတနာတစ္ပါးအား ငါ၏နန္းေဆာင္တြင္ အခမ္းနားဆုံးထားရွိရန္အတြက္ အသင္မင္းသမီးအား ျမတ္ႏိုးျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ ငါသိမ္းပိုက္ေခ်မည္..."
     ဘုရင္၏အမိန႔္စကားတြင္ ျပင္းရွေသာအာဏာတို႔အျပင္ ေလးနက္တည္ၾကည္ေသာ ခ်စ္ခင္ျမတ္ႏိုးျခင္းတို႔သည္လည္း ကိန္းဝပ္ေနခဲ့၏။
    မင္းသမီးငယ္သည္ ရွက္႐ြံ႕တုန္လူပ္ေနရင္းမွ သူမတစ္သက္သာတြင္ မခံစားခဲ့ဖူးေသာ ထူးျခားေသာခံစားခ်က္မ်ားက ရင္ထဲတလိူက္လိူက္ ျဖစ္တည္လာရာ...
   အို....မင္းသမီးငယ္ရင္ခုန္ေနမိျခင္းလား.. 
   ေယာက်ာၤးဟူသည္ထိေတြ႕ဖို႔ရန္မဆိုထားႏွင့္ ငယ္စဥ္ကတည္းကပင္ နီးကပ္စြာျမင္ေတြ႕ခြင့္မရခဲ့ေသာ ၾကာျဖဴမင္းသမီးသည္ ပထမဆုံးထိေတြ႕ရေသာ ႏုပ်ိဳေခ်ာေမာလြန္းေသာ ရွင္ဘုရင္၏ရင္ခြင္တြင္ တလွပ္လွပ္ရင္ခုန္ေနမိျခင္းမွာ မဆန္းၾကယ္လွေခ်။
   အထူးသျဖင့္သူမျမင္ေတြ႕ခြင့္မရခဲ့သည့္တိုင္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ရွင္ဘုရင္အားမေက်နပ္ျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ ရင္ႏွီးခဲ့ပါသည္။
     အေဖလိုျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ခဲ့ေသာ မ်ိဳးႏြယ္စုေခါင္းေဆာင္ႏွင့္ပင္ ေတြ႕ခြင့္မေပးခဲ့သျဖင့္ မေက်နပ္ျခင္းမ်ားစြာ ကိန္းဝွပ္ခဲ့ရေသာဘုရင္.....
     မိမိနယ္ေျမအားကြၽန္ျပဳသိမ္းပိုက္ကာ နန္းစိုက္ထားသည့္ျပင္ မိမိအားနန္းေဆာင္တစ္ခုထဲတြင္ အက်ယ္ခ်ဳပ္ခ်ကာ ဘယ္မွသြားလာခြင့္မေပးေသာ ရွင္ဘုရင္ .
    မိမိအပိုင္ေျမအျပင္ မိမိကိုယ္ပင္သိမ္းပိုက္ရန္ ရည္႐ြယ္ခ်က္ျဖင့္ ေလွာင္အိမ္ထဲပိတ္ အႀကံႀကီးစြာေမြးျမဴခဲ့ေသာဘုရင္...
   ထိုကဲ့သို႔ေသာမေက်နပ္ျခင္းမ်ားျဖင့္ မင္းသမီးငယ္၏ႏုနယ္ေသာႏွလုံးသားထဲတြင္ အမုန္းတရားမ်ားျဖင့္ ရွင္ဘုရင္အားတည္ထားခဲ့ေလၿပီ ျဖစ္သည္။
   သို႔ေသာ္ယခုခ်ိန္ဝယ္တြင္ေတာ့ အမုန္းဟူသည္ ေနေရာင္ထိေသာႏွင္းမူန္ေလးေတြအလား ပ်ယ္လြင့္ေပ်ာက္ကြယ္သြားရင္း...
   လိူက္ေမာေသာရင္ခုန္သံအဆုံးတြင္ေတာ့ ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုျဖစ္တည္သြားခဲ့ၿပီလား...
   အမုန္းသည္နံရံပါပါးတစ္ခုသာဆိုလွ်င္ ထိုနံရံသည္အရွင့္ရင္ခြင္၌ ၿပိဳက်ပ်က္ဆီးသြားခဲ့ေလၿပီ။
   အခ်ိန္ကာလၾကာျမင့္ျခင္းသည္ ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုေပါက္ဖြားရန္ မရည္ၫႊန္းခဲ့ပါ။ တဒဂၤအတြင္းမွာပင္ အခ်စ္ဟူသည္ ေပါက္ဖြားလာႏိုင္သည္ထင္ပါ့။
    ဟုတ္သည္.... ထိုေန႔က ၾကာျဖဴဥယ်ာဥ္ေတာ္သည္ ခ်စ္ျခင္းတို႔ျဖင့္ ပို၍လွပေနခဲ့၏။
    ေလေျပသည္ သူတို႔ႏွစ္ဦးၾကားပင္ တိုးမေပါက္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကန္ေရျပင္သည္ ထူးျခားစြာ ၿငိမ္သက္ေနရင္း....
    ၾကာပန္းရနံ႔သည္ အရင္ေန႔ေတြထက္ပို၍သင္းပ်ံ႕ေနရင္း ေက်းဌက္သံသည္ ပို၍သာယာေနၿပီး ေကာင္းကင္သည္ ပိုလွပေနခဲ့၏။ တိမ္ေတြပါကင္းစင္ရင္းႏွင့္...။
   ခ်စ္ျခင္းသည္ ဆန္းၾကယ္လွပါ၏။ ထိေတြ႕လိုက္႐ုံႏွင့္ ထာဝရအတြက္ ေႏွာင္ႀကိဳးေတြရစ္ပတ္သြားခဲ့ေလသည္။
    ထို႔ေန႔ကရွင္ဘုရင္ႏွင့္ၾကာျဖဴမင္းသမီးတို႔၏ ပထမဆုံးေသာ ခ်စ္ျခင္းပုံျပင္ေလးသည္ ဥယ်ာဥ္ေတာ္တြင္ လွပစြာစတင္တည္ရွိလာခဲ့ၿပီးေနာက္  ..............

ၾကာျဖဴ(ကြာဖြူ) Where stories live. Discover now