11. Bölüm

138 78 81
                                    

(Nilsu'nun annesinin anlatımıyla)

Merhaba, şimdi size kızımın beden değiştirdiğini neden görmezlikten geldiğimi anlatacağım ama öncelikle kendimi tanıtayım.

Ben Sevda Yılmaz, 42 yaşındayım. Bir tane evlatlık kızım var :) bunu zaten biliyorsunuz. Ama bir de sizin ve kızım Nilsu'nun bilmediği iki oğlum var. Onu da yeri geldiğinde söyleyeceğim. Sonrasında ise 2008 yılında polisliği bıraktım ve şuan kendi şirketim var ve bu şirkette ufak deneyler yapıyorum, çok ufak :) Aslında şirketimdekileri tanıyorsunuz, kim mi onlar? Sizin tanıdığınız EGİNA'ların anne ve babaları. Siz şimdi diyeceksiniz; beden değişimini bu kadın mı yaptı diye? Hayır, ben yapmadım. Sadece onlara nasıl bir deney olmak isterdiniz diye sordum ve dört kişiden beden değişimi cümlesini aldım, Eymen den ise özel güç cümlesini aldım, bunu nasıl yaptığımı hiç sormayın, yeri geldiğinde söyleyeceğim :) Şuan kafanız biraz karıştı, kabul ediyorum ama bu sizin için daha başlangıç. Onlar bu süre zarfında çok sır öğrenecek ve siz de çok şaşıracaksınız. Gitmeden, hemen neden görmezlikten geldiğimi de anlatayım çünkü onlar böyle olmasını istedi. Eğer hepimiz onları olduğu gibi görseydik, yaptıkları hiçbir işe yaramayacaktı. Bu yüzden biz de aileleri olarak onlara yardım etmeye çalıştık. Bu arada Eymen'in Nilsu'nun kardeşi olduğunu da biliyordum sadece biraz dram yaratmak istemiştim :) Her neyse size şu sırrı verip kaçıyorum, hepsi birbiriyle bağlantılı ve ileride bağlantılarını da öğreneceksiniz. Hadi ben kaçtım, daha geçmişteki anıları Eymen'in aklına yerleştireceğim :)

EGİNA ( İLK PERDE BİTTİ / KİTAP OLACAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin