PROSÍM O ZPĚTNOU VAZBU- HLASY(VOTES, HVĚZDIČKY) ČI KOMENTÁŘE, DĚKUJI♥! Přeji příjemné čtení.
,,Dáš si?" přicupitala ke mě Hannah s kelímkem v ruce. Všichni jsme seděli v obýváku, písničky hráli na plné pecky, alkohol samozřejmě také nechyběl. Zkrátka se všichni bavili, musím uznat, že jsou to opravdu skvělí lidi.
,,Ne, díky." odmítla jsem to. Jediná já jsem na džusu, ale nevadí mi to.
,,Fakt ne jo?" zazubila se.
,,Ne, fakt ne. Nevnucuj mi to pořád." zasmála jsem se a ona jen chápavě přikývla.
,,Panebože Tobiasi, proč jsi sem bral? Nevěděla jsem, že seš teď na takové chudinky." ozvala se Beth. Celé odpoledne nezavřela pusu, neustále měla nějaké kousavé připomínky a všem okolo kazila náladu.
,,Nevšímej si jí, žárlí." šeptla ke mě Maily tak, aby to bylo jenom mezi námi.
,,Nechápu na co." uchechtla jsem se a zakroutila nad ní hlavou. Nikdo si jí nevšímal, pomalu začínala rudnout vzteky.
,,Na tebe. Vždycky tady byla s Tobiasem ona, popravdě nikdy jsem nepochopila, jak to s ní mohl vydržet. Je nesnesitelná." zahihňala se mi u ucha. Jen jsme pokrčila rameny a dál se pohupovala do rytmu hudby. Maily i Hannah byly úžasné, na nic si nehrály, přijaly mě mezi sebe naprosto bez problémů a já si vlastně už ani nemůžu vzpomenout, kdy jsem si naposledy takhle dobře popovídala o holčičích věcech. Krom Val samozřejmě, to je něco jiného.
,,Uhni, nemáš tady co dělat, stejně tančit neumíš." drcla do mě Bethany a stoupla si na mé místo.
,,Co máš pořád za problém?" zavrčela na ni nepříjemně Maily.
,,Prosím tě Maily, nedělej že to nevidíš. Je to naprostá nula, vůbec tady nemá co dělat. Nepije, neumí se bavit a neumí ani tancovat. To jsem si teda myslela, že ty jsi všímavější než Hannah." zasmála se jakoby nic a dál pokračovala v tom divným kroucení nebo co to předváděla.
,,Už ti někdy někdo řekl, že jsi příšerná Beth?" vložila se do toho i Hannah.
,,Ale prosím tě nedělej. Jenom si vybírám lidi na stejné úrovni jako jsem já." odvětila jí.
,,Tak to se omlouváme, ale tady nikoho tak na nízký úrovni nemáme, asi budeš muset jít." zastala se Hanny Maily.
,,Ty svině." rozkřikla se Beth a kdyby ji Dave neodtáhl, nejspíš by po ní i skočila. To jí vážně dokáže rozhodit jenom tohle?
,,Hej děvčata klidněte se, co takhle si něco zahrát?" navrhl Chris.
,,Fajn, pravda nebo úkol." ušklíbl se Eathen. Všichni jsme si posedali na ten obrovský gauč, ztlumila se hudba a já si připadala jak zpátky na základce. Jsem divná, když jsem tuhle hru od té doby nikde nehrála?
,,Začínám." radostně se zazubil Dave.
,,Na Chrise. Pravda nebo úkol?" dodal.
,,Bože, pravda." povzdechl si chudák Chris a hlouběji se ponořil do gauče.
,,Kolikrát jsi spal tady s Maily?" chechtal se. Na Chrisovi i mé nově získané kamarádce bylo vidět, že tohle téma je jim krajně nepříjemné, zato ostatní se váleli smíchy po zemi. Asi nějaká jejich dávná historka...
,,Nevím, nepočítám to." povzdechl si.
,,Jasně." uchechtl se Dave spolu s Eathnem. Maily byla studem celá rudá, vůbec se jí nedivím.
ČTEŠ
Hope
Teen FictionByla jsem malá holčička s velkými sny. Život ale nejspíše nechtěl, abych si je splnila... A nebo mi do cesty musel nastavit tolik překážek, o kterých si myslím, že je nedokážu zdolat. Omyl. Není to v rukou ani v nohách, či někde jinde. Je to v hlavě...