Elinde ki tesbihi cebine yerleştiren adam mahallenin dik yokuşundan kan ter içerisinde kalmış şekilde koşan çocuğa baktı uzun uzun. Sarı terden ıslanmış yüzü, beyaz tenine boya sürülmüş gibi kıpkırmızı kesilmiş soluk soluğa bakıyordu ona.
"Hayırdır Sarı tabakhaneye mi?" diye takıldı uzun boylu adam. Sarı karşısında onu beklemiyormuş gibi önce gözlerini kocaman açıp kapatıp kekeler gibi konuştu.
"Ab-i abi-"
"Ne oldu oğlum söylesene?" dedi sert sesiyle Mahir.
"Derya abla gelmiş-"
Mahir'in yıllar evvel yasakladığı isim mıh gibi saplandı sokağın ortasına. Kahvenin önünde beliren kalabalıktan birkaç kişi onlara bakıyor az evvel Sarı'nın söyledikleriyle hepsi içtiği çayı, kahveyi kesmiş put gibi hareketsiz kalan adama çevirmişti gözlerini. Mahir içinde ki kor yangınların tekrar uyandığını etinden et koptuğunu kısılan sesinden anlamıştı.
"Der-ya mı?" o ismi anmayalı beş koca yıl olmuştu. Beş yıl, yirmi mevsim ve beş koca kış ederdi.
"Boşanmış o dingilden!" dedi Sarı küfreder gibi ağzından tükürükler çıkartarak. Elini kaldırıp ona engel oldu Mahir. Daha fazlasına katlanamazdı yüreği. Zaten ismiyle tekrar yanmamış mıydı?
"Nerde şimdi?" dedi kısık sesiyle. Nerde olduğunu duymak istemedi kulakları, duyarsa koşardı ayakları ona. Engel olmazdı ki. Derya'ydı o, geçmeyen yürek sevdası.
"Sevinç teyzelerde Rıfat amca eve almam diye bas bas bağırınca duyan çıkmış kapıya Sevinç teyze de almış Der-.. şey ablayı bebeğiyle kalmasın sokakta diye."
Nefesi kesildi Mahir'in. Bebek?
"Bebek?" dedi dişlerinin arasından tıslayarak.
"Çiçek koymuş adını, daha küçük dişleri bile yok abi-"
Çiçek. Ona o ismi mi vermişti Derya? Niye, niye ulan niye!
*-*
Herkese tekrardan merhabalar, yeni hikayelerimden bir tanesi de Unutulmazdı sizlerle paylaşmayı yaklaşık iki senedir bekliyordum bu yüzden oldukça heyecanlıyım 😇 Yayın tarihi 2 Ocak'da olacak o zamana kadar Üzümlü Kek ve Hicran için çalışacağım.
Tahmin ettiğiniz gibi UNUTULMAZ bir mahalle hikayesi aynı zamanda içinde yıllarca eskimemiş anıları saklayan bir kurgu 💛 Mahir ve Derya karakterlerini ilerleyen zamanlarda daha iyi öğreneceksiniz . 2 ocak tarihine kadar sevgiliyle kalın aynı zamanda şunu da belirtmeliyim Çeto da 2 ocak sonrasında tanıtımıyla beraber yer alacak ama öncesinde Üzümlü keki bitirmem lazım💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAZ
RomanceMahallenin başında ki duvarda yazılıydı o yazı ve yıllar geçse de silinmemişti hiç. Ne yağmurlar yağmıştı o duvarın üzerine kaç kış geçmişti kaç bahar ve Mahir dikilip de karşısına her okuduğunda yanan yüreğine öfkeliydi. "Derya'sına kavuşamadı Mah...