Yazardan
Jimin Jini durduramayacağını anlayınca koşarak Jungkook'un sınıfına gitmişti.
"Jungkook!!"
Hyungunun endişeli halini gören Jungkook bir adımda yanına gelmiş ve nefes almasını beklemişti.
"Ne oldu hyung?"
"Jin öğrendi Jungkook! Yoongiyi mahvetmeye gitti."
"Ne! Bu bu nasıl olur! Nasıl böyle bir hata yaparsın hyung!!"
"Sanki isteyerek oldu Jungkook! Zaten sinirliyim döverim seni bak!"
"Konuşacağına yürü hyung! Abimi durdurmalıyız. Nasıl olacaksa artık!"
Jungkook ve Jimin koşarak Jinin arkasından gitmişlerdi. Jinin ise gözü feci bir şekilde dönmüştü. Kesindi Yoongiyi elinden kimse alamayacaktı.
Kantine geldiiğnde arkadaşlarıyla birlikte masada gülüp eğlenen bir Yoongi görmesiyle sinirleri olabildiğince hat safaya çıkmıştı.
"Min Yoongi!!"
"Oo hoşgeldin güzel çocuk seni tekrardan görmek ne kadar güzel! Neden geldin yoksa beni mi istiyorsun? Çok ayıp kuzenim neyine yetmiyor!"
"Seni geberteceğim Min Yoongi! Bu hakaretlerin altında ezileceksin!"
"Ne yapacaksın ha! Ne yapabilirsin ki? Unutma ailenin işi tek lafıma bakar! Onları kovdurtabilirim bile!"
"Sen cidden iğrenç bir insansın!"
"Biliyor musun kardeşin de böyle diyordu ama şimdi bana itaat ediyor! Küçük kölem benim!! Sahi o nerelerde?"
"Ver şu bilekliği! Vermezsen Seni mahvederim buna emin ol!"
"Hm ne yaparsın ezik! Söylesene kuzenimi nasıl memnun ediyorsun? Gecesi kaça?"
Sırıtarak söylediğinde bir anda yüzüne inen güçlü yumrukla sendelemişti Yoongi. Ona vuran burnundan soluyan bir adet Taehyungdu.
"O sürtük değil Yoongi! Biraz silkelen ve kendine gel! Yoksa gelene kadar vuracağım!"
"Bu ezik için bana vurmanı asla unutmatacağım Taehyung! Bunu ödeyeceksin!"
"Kes sesini! Şu bilekliği ver hemen!"
Cebinden çıkardığı bilekliği Seokjinin yüzüne fırlatmış ve kötü bakışlarını atarak kantinden çıkmıştı Yoongi!
"İyi misin?"
"Bırak! Nefret ediyorum senden de kuzeninden de bir daha karşıma çıkma tamam mı asla!"
Jin de gittiğinde kalbi kırık bir adet Taehyung bırakmıştı arkasında. Sadece onu korumak istemişti Taehyung. Ama Jin'in ondan nefret ettiğini artık iyice beynine sokmuştu. Artık karar almıştı. Ona ne olursa olsun yaklaşmayacaktı.
"Jungkook!"
"E-efendim abi!"
"Al şunu ve bir daha o piçe yaklaşma duydun mu beni?"
"Ta-tamam abi yaklaşmayacağım söz!"
"Şimdi git sınıfına!"
Jungkook sınıfına çıktığında ona korkuyla bakan Jimini umursamadan sırasına oturmuştu Jin. Min Yoonginin dediği şeyler aklına geldikçe onu her yerinden bıçaklayıp öldürmek istiyordu.
Taehyungun yaptığı şeyse garibine gitmişti. Neden onu korumuştu ki? Yoksa dediği gibi gerçekten ona aşık mıydı? Ona az önce söylediği şeyler aklına gelince bir an kendini kötü hissetse de umursamamaya karar vermişti.