→40← FİNAL

1.1K 63 19
                                    

"Taehyung gelmedi mi daha?"

"Gelmedi!"

Jin telaşlı bir şekilde düğün odasında bir o yana bir bu yana geziyor ve elindeki çikolatayı sinirle yiyordu.

"Sakin ol Jinnie eminim bir işi çıkmıştır."

"Evet abi"

"Telefonlarımı da açmıyor delireceğim!"

O sırada açılan kapı ile Jin Taehyung zannetmiş ve heyecanla oraya dönmüştü ama bu heyecanı annesini ve Bayan Kim'i görünce sönmüştü.

"Oğlum yakışıklı görünüyorsun"

"Teşekkür ederim annecim"

Jin annesine sıkıca sarılmış ve ağlamaya başlamıştı. Her ne kadar sevdiği adamla evlense de ailesinden kopacak olması elbette her insan gibi onu da üzüyordu.

"Ah benim yakışıklı damadım!"

Jin Bayan Kim'e başlarda çok kızsa da Bayan Kim sonradan yaptığı şeylerle kendini fazlasıyla affettirmişti.

Bayan Kim onu aynı anne sıcaklığıyla sardığında Jin de gülümsemiş ve beline destek verici şekilde dokunmuştu.

"Sana bir şey vereceğim"

"Ne vereceksiniz annecim?"

"Bir hediye"

Bayan Kim cebinden çıkardığı yüzüğü Jin'in narin ve uzun parmaklarına geçirmiş ve yanağını öpmüştü.

"Bu bu çok güzel annecim. Teşekkür ederim"

"Ay çok da yakıştı dimi Sun?"

"Evet evet benim oğluma ne yakışmaz ki!"

"Yah utandırmayın beni!"

"Oğlum Taehyung nerde?"

Jin'in yüzü düşmüş ve üzgün sesiyle cevap vermişti.

"Gelmedi anne arıyorum arıyorum telefonu da açmıyor!"

"Sakin ol oğlum eminim geliyordur"

"Umarım anne. Yoksa benden çekeceği var!"

"Sakin ol sen oğlum beraber çekeriz kulaklarını"

Bayan Kim gülerek söylediğinde Jin de tebessüm etmişti.

"Tamam annecim!

"Neyse hadi biz gidelim Sun misafirleri karşılayacağız daha"

Jin nihayet odada yalnız kaldığında kravatını gevşetmiş ve ayna karşısına geçerek kendini izlemeye başlamıştı.

"Ne biçim morartmış boynumu ya  hâlâ geçmedi!"

İki gün önce Taehyung Jin'i evde sıkıştırmış ve boynunu fena bir şekilde morartmıştı. Evlilik kararını aldıkları günden beri Jin Taehyungla temastan kaçınıyor ve kendini bugüne saklıyordu.

"Çok güzel olmuş dudaklarını da morartmamı ister misin kocacığım?"

Taehyung siyah smokiniyle içeri girdiğinde Jin bir süre gözlerini biraz sonra kocası olacak adamdan alamamış ve sorusunu da doğal olarak idrak edememişti.

"Çok mu yakışıklı olmuşum?"

Jin hâlâ sorusuna cevap vermediğinde gülmüş ve onu aynayla kendi arasına sıkıştırmıştı.

"Düğüne gelmeni istemiyorum"

Jin nihayet konuştuğunda Taehyung anlamamış ve kaşlarını kaldırmıştı.

BAD BOY☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin