"Taehyung yeter artık biraz yüzün gülsün Heiler biraz sonra burda olacak."
Taehyung yarım saatten beri kendisine laf anlatmaya çalışan annesine göz devirmiş ve artık katlanamayacağını anlamıştı.
"Tamam anne şimdi lütfen odamdan çıkar mısın? İkinci bir Hei'yi daha çekemeyeceğim çünkü!"
"Ah terbiyesiz! Annenim ben senin ne biçim konuşuyorsun sen benimle böyle?"
"Tamam anne dedim ya? Yoksa kararımdan vazgeçmemi mi istiyorsun?"
"Ayh iyi be tamam gidiyorum. Dediklerimi unutma bak!"
Annesini deyim yerindeyse kapı dışarı ettikten sonra sinirini çıkarmak istercesine saçlarını çekiştirmiş ve duş almak için boxeri kalana kadar soyunmuştu. Ancak bir anda açılan kapısı onu şaşkınlığa uğratmıştı.
"Anne kaç defa diyo-"
Karşısında gördüğü yemek tepsisi ile ona adeta büyülenircesine bakan ve sonradan gözlerini kaçıran Jin görmek istediği tek şeydi şu an"
"Jin?'
"Şey bunları Bayan Kim gönderdi söylediğine göre sabahtan beri bir şey yememişsin."
"Pekala şuraya bırakıp çıkabilirsin."
Jin kafa sallamış ve tepsiyi yavaşça Taehyung'un gösterdiği yere bırakmıştı. Tam çıkacakken güçlü kollar tarafından hızla bir yere çekilmesiyle şaşırmıştı. Ve burası Taehyung'un banyosuydu!
"Sen ne yapıyorsun bırak beni!"
"Hatırla"
"Neyi? Ne saçmalıyorsun ya eğer bu da oyunlarından biriyse seni mahvederim duydun mu beni?"
"Yaklaşık iki ay önce burda söylediğin şarkıyı hatırlıyor musun?"
"Evet de sen bunu nerden biliyorsun ki?"
"Sesin insana huzur veriyor bunu sevgiliyken hiç söyledim mi bilmiyorum ama gerçekten öyle."
"Bu seni hiç ilgilendirmez. Çekil gideceğim."
"On ikide burda olacaksın değil mi?"
Taehyung Jin'i hızla kollarının arasına almış ve boynunu koklamış ve hafifçe dudaklarını değirmişti.
"Ke-kes şunu!"
"Doğruyu söyle Jin bunu yapmam seni delirtiyor değil mi?"
"Hayır aksine iğreniyorum bundan!"
"Yalan söylüyorsun."
"Ben sen değilim"
Jin hızla odadan çıktığında hızlanan kalbine lanet etmiş ve az önce sevdiği adamın dudaklarının dokunduğu boynuna elini götürmüştü. Dudaklarını hâlâ orda hissettiğine yemin edebilirdi.
"Ah Jin nerdesin oğlum?"
"Burdayım anne ne oldu ne bu halin?
"Jin şey Eun Teyzen hastalanmış oğlum."
"Ne? Neyi var"
"Sakin ol grip olmuş sadece."
"Geçmiş olsun anne peki bana ne diyordun?"
"Jin biliyorsun akşam Bayan Heiler gelecek ve yardıma ihtiyacım var. Eun teyzen de olmadığına göre bana yardım eder misin oğlum?"
Jin duyduğuyla adeta yere çakılmıştı. Ama yardım isteyen annesini de yalnız bırakacak değildi.