"Çok yakışıklı oldum be!"
"O parfüm benim değil mi? Kaç defa söyleyeceğim sana benim parfümlerimi izinsiz kullanma diye Kim Jungkook!"
"Ayh abi sen de ne kıskanç çıktın be! Utanmasan annemin rahmini de kıskanacakmışsın benden!"
Jin Jungkook'un bu dediğiyle kahkaha atmış ve kendini yatağına atmıştı.
"Bana bak dikkatli ol oralarda. Bir şey olursa bu sefer götünü ben toplamam!"
"Her seferinde bunu diyip beni kurtarmasaydın daha dikkatli olabilirdim abicim."
"Senin zekana sıçayım. Benim kardeşim olduğun için oluyo hep bunlar defol velet gözüm görmesin seni!"
"Ben de seni abicim hadi çav!"
Jungkook çıktıktan sonra elini cebine atmış ve Yugyeom'u aramıştı.
"Nerdesin lan gerzek!"
"İyiyim Yugyeom sen nasılsın arkadaşım!"
"Ayh! Neyse ben ne diyecektim Jungkook? Hah Jungkook plan değişti gideceğimiz yerde tadilat varmış"
"E nereye gideceğiz o zaman? Başka bir mekana mı?"
"Hayır Jungkook ev partisine gideceğiz yani house party bebeğim huhu!"
"Iyk iki dakika cıvıklaşma be! Kimin partisiymiş bu peki ben tanımadığım birinin partisine gitmem Yugyeom eve dönüyorum"
"Hain! Bu muydu senin arkadaşlığın ha? Biz boşuna mı söz verdik birbirimize!"
"Off iyi tamam geleceğim!"
"Canım kankacım benim senin burnunu ısı-"
Yugyeom lafını tamamlamadan Jungkook telefonu yüzüne kapatmıştı. Çünkü böyle şeylerden gerçekten hiç hoşlanmazdı.
"Jungkook?"
Jungkook gördüğü Yoongi ile kalbi ne kadar hızlansa da bunu yüzüne zerre kadar yansıtmamıştı.
"Efendim"
"Böyle yapma!"
"Ne yapmayayım anlamadım?"
"Bana soğuk davranma Jungkook! Çatılan kaşlarını bile öylesine özledim ki!"
"Senin özleyecek başka şeylerin vardır! Şimdi çekil yolumdan"
Jungkook sinirle giderken Yoongi hızla arkasından koşmuş ve bedenini bedenine yapıştırmıştı.
"Hayır bu kadar kolay değil! Beni dinleyeceksin duydun mu? Seni seviyorum Jungkook bana ne yaptığına bir baksana kimseyi zerre umruna takmayan bad boy Yoongi şu an sana yalvarıyor!"
Jungkook her ne kadar dinlemek istemese de seviyordu işte.
"Çabuk anlat vaktim yok!"
Yoongi kafa sallamış ve konuşmak için boğazını temizlemişti.
"Jungkook bak o gördüğün kız benim arkadaşımdı. Ben ona aramızdaki ilişkiyi anlatmıştım. O da bana seni sevdiğimi ve kendime bile itiraf edemeyecek kadar korkak olduğumu söyledi. Ben başlarda kabul etmesem de bu doğruydu Jungkook."
"Açık konuş Yoongi! Yani?"
"Yani ben bunu kabullendikten sonra senin de bana karşı bir şeyler hissedip hissetmediğini öğrenmem gerekti o da bu fikri sundu sadece ve bana bu tepkiyi verdiğine göre sen de bana karşı boş değilsin Jungkook ve bence beni seviyorsun!"