→32←

609 51 15
                                    

"Ah yavaş ol aşkım!"

"Ben zaten gayet yavaşım Yoongi. Kavga etmeden önce düşünecektin onu!"

Yoongi'nin dudağına pansuman yaparken bir yandan da söylenmeyi ihmal etmiyordu Jungkook.

"Kaç defa dedim sana kavga etme diye niye dinlemiyorsun ki?"

"Ama sevgilim bıraksaydım da Taehyung'u dövseler miydi?"

"Yoongi lütfen artık Taehyung'a itaat etmeyi kes. Sana zarar veriyor görmüyor musun?"

"Saçmalama Jungkook. O benim kuzenim onu korumak zorundayım."

"Biliyorum sevgilim ama seni böyle de görmeye dayanamıyorum anla beni."

"Tamam daha dikkatli olacağım bitanem söz. Seni üzmek istemiyorum."

"Beni üzmüyorsun sadece endişeleniyorum."

Yoongi bunun üzerine sevgilisinin dudağının üzerindeki ellerini öpmüş ve ona en güzel gülümsemesini vermişti.

"İyi ki o gün üzerime içeceği dökmüşsün Jungkook. İyi ki benimsin."

"Yah deme şöyle utanıyorum. Hem abim seni hâlâ kabullenmiş değil. Ve bana da tavır yapıyor."

"Sen sakın kendini üzme sevgilim. Abinin yaşadığı şeyler kolay değil biliyorsun. Taehyung'un yaptığı şey onu derinden yaraladı."

"Bir dakika bir dakika Taehyung abime ne yaptı ki?"

"Ne sen bilmiyor muydun kahretsin!"

"Yoongi söyler misin ne yaptı diyorum."

"Sakin ol aşkım anlatacağım tamam. Umarım abin beni öldürmez zaten sevmiyor."

"Yoongi anlat artık."

"Şey TaehyungileabinsevgiliydisonraTaehyungonuterketti."

"Neyce konuşuyorsun Yoongi sen düzgünce anlat tepemin tasını attırma benim!"

"Aşkım yani Abin ve Taehyung sevgiliydi ama Taehyung abini terk etti."

Yoongi Jungkooktan bir tepki beklemişti ama beklediğinin aksine tepkisizdi Jungkook. Ama bu en kötüsüydü işte.

"Jungkook nereye gidiyorsun! Jungkook!"

"Arkamdan gelme Yoongi lütfen. Kalbini kırmak istemiyorum."

Yoongi içinde büyüyen pişmanlık duygusuyla kafasını sallamış ve gitmekte olan sevgilisine tek kelime bile edememişti.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

"Jungkook?"

"Abi gelsene sen biraz."

Jin kardeşini daha önce böyle görmediği için şaşırmıştı. Sanki kendisine sinirli gibiydi.

"Ne oldu Jungkook ben sana öfkem geçene kadar benimle konuşma demedim mi?"

"Peki benim sana öfkem ne zaman  geçer abi?"

"Ne anlamadım. Bana neden öfkelisin ki?"

"Taehyungla aranda olanları bana ne zaman söyleyecektin abi?"

"Jungkook sen bunu-"

"Bunun bir önemi yok tamam mı? Ne zaman söyleyecektin dur söyliyim hiç bir zaman. Bana Yoongi'yi söylemediğim için bana kızdın bir de!"

"Jungkook bak bir dinle beni"

"O kadar acıyı tek başına çekmek için fazla güçlü değilsin abi."

BAD BOY☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin