→17←

846 59 39
                                    

Yazardan;

"Siz ikiniz kimsiniz ve burda ne arıyorsunuz?"

İki çocuktan uzun olan konuştuğunda Jungkook Yoongi'ye iyice sinmişti. Çünkü anlayabildiği kadarıyla ellerinde silah vardı.

"Ben Min Yoongi bu da Jungkook"

Yoongi umarsızca söylediğinde Jungkook aniden kafasını kaldırıp ona bakmıştı.

"E TC kimlik numaramı da söyleseydin?"

"Olur 4576-"

"Oha! Sen benim TC'mi nerden biliyorsun? Ben bile ezbere bilmiyorum."

"Meslek sırrı diyelim."

"Kes sesini niye tanadığın insanlara ismini söylüyorsun! Annen hiç bu konuda uyarmadı mı seni?"

"Merak etme benim öyle kimseye ismimi söyleme gibi derdim yok. Beni zaten tanıyorlar. Özelikle de kızlar"

Yoongi göz kırparak söylediğinde Jungkook sadece son kelimesine odaklanmıştı. 'Özellikle de kızlar' Ne demek istiyordu yani o kızlar onu ne anlamda tanıyordu. Biraz düşününce anladığı şeyle içindeki öfkesine engel olamamıştı.

"Zaten sadece kızlar iyi ve detaylı tanır"

"Ah hayır bebeğim aslında erkekler arasında daha popülerim"

"Yoongi sesini kesiyor musun yoksa şu ağacı kesip onunla kafanı ezeyim mi?"

"Yeter bir susun!"

İkili ani bağırmadan korkmuş ve süt dökmüş kediye dönmüşlerdi.

"Buraya geliş amacınız ne?"

"Im şey biz-"

"Yoksa bu ormana zarar vermeye mi geldiniz!"

"Hayır kesinlikle öyle değil! Ben tam bir doğa severim. Yanımdakinden de anlaşılabileceği üzere de hayvan da severim."

Jungkook acele ile konuştuğunda Yoongi ilk bir dakikada ne demek istediğini anlamamıştı.

"Ne yani şimdi sen bana hayvan mı demek istedin?"

"Estağfurullah sana niye hayvan diyeyim ki hayvanlara hakaret olur."

"Çok komik çenem yerlerde şu an gülmekten"

"Yeter artık bizle geliyorsunuz!"

"Şey nereye götüreceksiniz bizi"

"Soru sorma!"

İkili onlara silah doğrultup önlerine kattığında Yoongi ve Jungkook işte şimdi işin ciddiyetinin farkına varmışlardı. Neydiği belirsiz insanlar tarafından kaçırılıyorlardı!

"Tanrım! Bu bugün ikinci kez kaçırılmam bakalım hayatımda kaçıncı kez kaçırılacağım!"

"Hop! Kimse kaçıramaz seni benden başka!"

"Ya sanane ya belki kaçıracak sanane yani!"

"Öyle olsa bile bir Jungkook'u herkes kaçırır ama Yoongi alır merak etme!"

Taehyung-Jin Dağ Evi;

"Ne yapıyorsun be!"

Jin'in üstünden beni itmesiyle yere düşmüş ve sırıtmıştım.

"E herkesin ve senin istediğin şeyi yapacaktım"

"Neymiş o?"

"Taejin kiss moment euhehu"

BAD BOY☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin