→29←

601 48 24
                                    

"Görüşürüz bitanem!"

"Taehyung nereye gidiyorsun? Sınıfa gelmeyecek misin?"

"Ah şey Yoongi antrenman yapacakmış da beni de çağırdı sevgilim hemen gelirim."

"Pekâlâ dikkat et kendine."

"Sen de ve sınıfa yüzünü kapatarak gitsen daha güzel olur katil olmak istemiyorum bebeğim."

"Ya salak saçmalama!"

Taehyung giderken arkasını dönmüş ve Jin'e kaçamak bir öpücük atmıştı.

Jin sınıfa girdiğinde Hoseok ve Jimin'i görmeyi beklemiyordu hatta öpüşen bir adet Hoseok ve Jimin'i görmeyi hiç beklemiyordu. Jimin arkadaşını görünce panikle Hoseok'u itmiş ve sıradan düşmesini sağlamıştı.

"Ah aşkım napıyosun bu ne biçim fantazi ya!"

"Hoseok daha kötüsünü yapmamı istemiyorsan sus!"

"Tamam vahşi kedim. O değil de bak aklıma ne geldi Jin ve Patron nasıl öpüşüyorlardır sence? Bence öpüşürken sürekli bir şeyleri ya kırıyorlardır ya hep burunları birbirine çarpıyordur bir düşünsene ehehe"

"Biz kesinlikle öyle şeyler yapmıyoruz Hoseok! Ama istersen Taehyung bunları duyunca sana çok güzel bir dayak fantazisi yapabilir."

Hoseok kapıya dayanan Jin'i gördüğünde yerden hemen kalkmış ve bir şey demeden sınıftan çıkmıştı.

"Dostum bence Hoseok o kadar haksız değil nasıl öpüşüyorsunuz?"

"Ya size ne sana ne bundan!"

"Taehyung çok eğiliyor mu ahaha"

"Gördüğüm kadarıyla Hoseok kadar değil!"

"Çok acımasızsın Jin! Ya da ikinci bir Taehyung mu deseydim?"

"Kes şunu komik değil!"

"Öyleyse neden gülüyorsun Jinnie?"

"Haline gülüyorum şu tipe bak gelmesem kim bilir daha neler olacaktı?"

Jimin Jin'in dedikleriyle telefonunu çıkartmış ve kamerasından yüzüne göz gezdirmişti.

"Kahretsin hayvan herif ya dudaklarımı kızartmış!"

"Dostum demek sert seviyorsunuz!"

"Haha bu arada Jungkook'u iyi hazırladın mı randevuya?"

"Ne nandevusu ne hazırlaması Jimin sen ne saçmalıyorsun ya?"

"Ups şey yok bir şey canım tabiki de Jungkook Yoongi ile sevgili olmadı ve bugün okulun basketbol sahasında buluşmayacaklar hem ben sana bunu neden söyliyim ki?"

"Jimin!"

"Aa galiba söylemiş oldum bu huyumdan nefret ediyorum."

"Kes ne ara oldu bu çabuk anlat! Ve niye benim haberim yok! Jungkook veletini geberteceğim!"

Jin basketbol sahasına yol alırken aklına gelen şeyle duraksamıştı. Ve bu Jungkook ile Yoongi'nin sevgili olmasından çok daha sinir etmişti onu.

"Taehung nereye gidiyorsun? Sınıfa gelmeyecek misin?

"Ah şey Yoongi antrenman yapacakmış da beni de çağırdı sevgilim hemen gelirim."

Sinirli yüzünü arkasından koşarak gelen Jimin'e çevirmiş ve hızla konuşmuştu.

"Bundan eminsin değil mi Jimin?"

BAD BOY☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin