→23←

710 54 1
                                    

"Ne yani siz şimdi gerçekten sevgili misiniz?"

"Evet Jimin. Bunu sabahtan beri yüz kere sordun ya!"

"Of napiyim senin bana evet derkenki mutluluğunu görünce tekrar tekrar mutlu ol istedim."

"Ya bunun için mi?"

"Tabiki de salak yoksa ben de meraklı değilim mal gibi tekrar tekrar sormaya!"

"Ya Chim seni yerim bak! Gel lan buraya yanaklarını öpecem!"

"Yok kanka gerek yok! Hem senin artık öpmen gereken başka yanaklar var. Dur hatta dudaklar eheheh"

"Vazgeçtim seni şimdi döveceğim!"

"Ya tamam tamam kızma hemen! Hem bak sana çikolatalı süt almaya gideceğim."

"Ya ben dünyanın en iyi arkadaşına sahibim!"

"Bekle yavrum ben hemen alıp geliyorum"

Jimin koşarak gittiğinde Jin'in yüzündeki sırıtma daha da büyümüş ve kafasını geriye atarak sıraya yaslanmıştı.

Bir süre kendi kendine sırıtırken boynunda hissettiği dudaklarla sınıfa büyük bir inleme bırakmış ve boynunu öpen kişiyi kafasından tutarak hızlıca itmişti. Kafasını kaldırdığında gördüğü kişi tabiki de otuz iki diş sırıtan Taehyungtan başkası değildi.

"Ne yapıyorsun sen?"

"Sevgilimi öpüyorum."

Taehyung hafif çocuksu konuştuğunda Jin belli etmese de hafif gülmüş ve ciddiyetine geri dönmüştü.

"Yapma Taehyung! Ya biri görseydi? Nasıl açıklardık!"

"Özür dilerim aşkım. Boynun o kadar güzel duruyordu ki bir an dayanamadım işte"

"Öpme demiyorum Taehyung. Sadece ikimizin olduğu ve kimsenin bizi göremeyeceğu bir yerde öpmen daha  doğru değil mi sence?"

"Haklısın bebeğim daha dikkatli olacağım söz!"

Jin utandığı için bakışlarını hemen Taehyungdan çekmiş ve o hariç her yerde gezdirmeye başlamıştı gözlerini.

"Yah! O güzel gözlerini neden görmeme izin vermiyorsun? Bana baksana"

"Bakıyorum ya işte"

"Jin yoksa sen utanıyor musun?"

"Ha-Hayır neden utanayım ki?"

"Bana doğruyu söyle!"

Tae'nin hafif sert sesi ile Jin başını hafif öne eğmiş ve parmaklarıyla oynamaya başlamıştı.

"Ah beni delirtiyorsun Kim Seokjin! Bana bak sevgilim"

Taehyung Jin'in mükemmel ötesi yüzünü uzun elleri arasına nazikçe almış ve yanaklarını okşamaya başlamıştı.

"O kadar güzelsin ki! Böyle seni benden başka kimse görmesin istiyorum. Seni şu montumun cebine saklamak istiyorum"

Jin bu söze kıkırdadığında her ne kadar tereddüt edip utansa da ellerini Tae'nin yüzüne yerleştirip elmacık kemiğine doğru çıkarmıştı. Orayı aynı Taehyung'un yaptığı gibi nazik hareketlerle okşamış ve dayanamayıp dudaklarını bastırmıştı.

Utanarak geri çekildiğinde Taehyung gülmüş ve çenesinden tutarak yine göz göze gelmelerini sağlamıştı. Birbirlerini aşkla izlemeye başlamışlardı. Taehyung'un bakışları o kadar derindi ki Jin gözlerinde kaybolmaktan korkmuştu bir an.

"Ah bir dakika sevgilim"

Taehyung göz temaslarını kestiğinde Jin de büyülenen gözlerini ondan çekmiş ve Taehyung'un ne yaptığına bakmıştı. Taehyung elini boynuna atmış ve üzerinde T yazan kolyesini çıkartmıştı.

BAD BOY☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin