→27←

624 47 7
                                    

"Sen ne hakla benim sevgilim hakkında öyle konuşursun!"

"Taehyung ben özür dilerim senin sevgilin olduğunu bilmiyordum. Yemin ederim"

Taehyung bu lafın üzerine az da olsa sakinleşse de Yoongi ve Hoseok'un tuttuğu çocuğun karnına bir yumruk geçirmiş ve çocuğun yere yığılmasını sağlamıştı.

"Bir daha seni Jin'in bir metre uzağında bile görmeyeceğim duydun mu beni!"

"Ta-tamam"

Taehyung Yoongi ve Hoseok'a bakmış ve çocuğu bırakmalarını sağlamıştı. Çocuk kendine geldikten sonra Taehyung'a bakmadan ordan kaçmıştı.

"Taehyung sakin ol artık!"

"Olamam anlıyor musun? Kimse benim olana başka gözle bakamaz! Jin benim sadece benim!"

"Dostum aksini iddia eden olmadı zaten. Jin sadece senin artık cidden sakin olmalısın.

Taehyung omzunu tutan Namjoon'un elini sinirle itmiş ve hızla sınıfına yani Jin'in yanına doğru yol almıştı. Sınıfa girdiği an gördüğü beden biraz da olsa sinirini yatıştırmıştı.

"Sevgilim iyi misin?"

Kendisine soru soran ve meraklı gözlerle bakan Jin'e hızlıca yaklaşmış ve çenesini tutarak gözlerini gözlerine kenetlemişti.

"Seni öpmek istiyorum. İzin veriyor musun sevgilim!"

"Tae-"

"Benimki de soru! Sen bana aitsin. Doğal olarak bu dolgun güzel dudakların da bana ait! Neden onları öperken senden izin alayım ki?"

"Taehyung ama herkes bur-"

Taehyung sertçe dudaklarına yapıştığında Jin her ne kadar etrafındaki insanlardan utansa da aşık tarafı ağır bastığı için karşılıksız bırakmamıştı mükemmel incelikleri.

Taehyung ayrıldıktan sonra etrafına bakmış ve zaten sınıfta sadece iki kişi olduğunu görmüştü onlar da kendi işleriyle ilgileniyordu zaten.

"Jin ah iki sadece iki kişiden mi utandın ve ayrıca herkes benim olduğunu öğrenmeli bence böylece sana başka gözle bakmazlar ve ben de onlara hadlerini bildirmek için uğraşmak zorunda kalmam sevgilim."

Jin her ne kadar belli etmese de Taehyung'un bu hallerinden fazlasıyla korkuyor ve endişe ediyordu. Taehyung cidden bazen çok korkutucu oluyordu. Özelikle kendisi söz konusu olduğunda kıskanç olması hoşuna gitse de Taehyung cidden bunu psikopatlık derecesine getiriyordu.

"Patron"

O sırada yanına gelen Hoseok ile birbirlerinden ayrılmışlardı.

"Söyle Hoseok"

"İstediğin kişiyi getirdik seni bekliyor."

"Tamam geliyorum."

Hoseok kafa sallayarak önden gittiğinde arkasından hareketlenen Taehyung'un kolunu tutmuştu Jin.

"Taehyung ne yapacaksın o kişiye?"

"Sadece konuşacağım sevgilim sakin ol"

"Taehyung lütfen. Lütfen başını belaya sokma"

"Sevgilim boşuna endişe ediyorsun sadece konuşacağım dedim ya"

Taehyung Jin'in dudaklarına son kez bir öpücük kondurduktan sonra kravatını gevşetmiş ve sınıftan çıkmıştı.

Sınıf kapısından süt içerken giren Jimin Jin'in yanına oturmuş ve arkadaşının dalgınlığından faydalanarak kafasına hafif vurmuştu.

BAD BOY☙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin