ببینین کدوم بیشعوری برگشته =)😂متاسفم که انقد منتظرتون گذاشتم❤
اگه یادتون رفته فنفیکو لطفاً سرسری چپترای قبلو یه نگاه بندازین تا یادتون بیاد چه اتفاقایی افتاد...خب، این چپتر به همراه یه تشکر ویژه و معذرت خواهیه ویژه تقدیم به شما:
♡hasty_sm♡geesusiswatching♡mobina_28♡louisis-top♡PARASTOOSTYLES♡mahshad_mvp♡larrytoplinson2828♡HooraY01♡mniallerm♡sabaei♡Darkblue_me♡dianastylinson94♡oops_hi_lou_hazz♡Aylintomo♡ziam_425♡yoursmilemyworld♡
Chapter Music:
Writing's On The Wall~Sam Smith•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
بعد از این که آخرین نگاه رو به سمت اون میز سرد و سنگی، و وسایل عجیبی که روش چیده شده بود انداخت؛ نفس عمیقی کشید و همونطور که به آهستگی پلک میزد، چند قدم به عقب برداشت و به دیوار کرم رنگ پشت سرش تکیه زد.
عسلی های سبزش رو با بی حسی دور تا دور اون اتاق عجیب، و البته باشکوه و ترسناک چرخوند و روی سقف گنبدی شکل اون مکان متوقف شد.
با دست راستش، بازوی دست چپش رو در دست گرفت و فشار آرومی به بازوش وارد کرد.
سقف اون اتاق عجیب، به قدری بلند و محدب ساخته شده بود، که بی انتها به نظر میرسید.
طرح های متعدد، و البته با نظمی رو داخل خودش جا داده بود و بین تمام اون نقش ها، رنگ قهوه ای قالبی رو به رخ میکشید.
طرح های با شکوه سقف، توی مربع های سفید رنگ و تیره ای قرار گرفته بودن و به خاطر تاریکی، محو و گمشده به نظر میرسیدن.
شیار های پهن و سلطنتی، با رنگ قهوه ای تیره و کدر خودشون، اون مربع های بزرگ و سه بعدی رو پوشش داده بودن و به شکوه و تجلل اون سقف بی انتها جلوه ی بیشتری میبخشیدن.
دیوار های اتاق، برخلاف رنگی که سقف گنبدی شکل و عظیم اون مکان به خودش گرفته بود، سمفونی ملایمی از رنگ های کرم و سبز کمرنگی رو تشکیل میداد و ستون های دور تادورش رو، با نوار های طلایی رنگ و باریکی مزین کرده بود.
در قسمت بالایی دیوار، نقش های سرد و براقی، که تلفیقی از طرح کاشی و شیشه بودن، زیر قوسی که به ابتدای سقف منتهی میشد، پناه گرفته، و مثل پنج ضلعی منظمی، در شعاع های یکسان رو به روی هم قرار گرفته بودن.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fade The Nightmare [L.S][Z.M]
Fiksi Penggemarدستش رو به سمت اسلحش برد خاطره هاش رو هدف گرفت انگشتش رو روی ماشه فشار داد... و با نوازش های مرگ از خواب بیدار شد!