Evet feyza yine duramadı ve yeniden bi kurguya başladı...
Bunda baya bi ciddiyim galiba, umarım bırakmam ve sizinde seviceğinizi düşünüyorum meleklerim.
Bu kısa yer binevi fragman gibi.
Yeni okul2 yaklaşık beş bölüm kadar sürücek ve final yapıcam. O biter bitmez buna düzenli bölüm atmayı düşünüyorum:)
Diğer kurgıların aksine bu hem okul kurgusu hem aksiyonlu bir şey olucak gibi qğxmeğaöüeöwüsş
Neyse çok uzatmıyım buyrun;
"Vur beni!"
Cesaretimle yükselen sesimle dediğim şeyden pişman değildim.
Karşımda elinde tabancayla duran adama bakarken "bu kadar korkak olma, beni vur! Canımı almanı önemsediğimi mi sanıyorsun gerizekalı!?" diyen eren'e kaşlarımı çatıp baktım.
İçim içimi yerken Eren'e bir şey olması düşüncesi kalbimi sıkıştırmıştı.
Adam şarjörü doldurduğu sırada kolunu tutup silahı kendi alnıma dayadım.
"Birini öldürmen mi gerek, sana beni vurmanı söyledim! Hadisene!?"
Gözlerimi sıkıca kapattıktan sonra gelen silah sesi..
Eren, aşkın ve defne'nin kulağımda yankılanan sesleri...
Sadece onlar değil bütün okul aynı anda çığlık atıyordu.
Ben? Ölüyordum sanırsam.
Selam!
Sizce de bu sahne biraz sezon finali gibi değil mi?
Eren kim ve bu salak kız neden kendini vurdurttu? Evet her şeyi geçtim neden silahlı biri var!?
Gelin ben size hikayenin en başından anlatmaya başlıyım ki kafanız karışmasın
Bu arada ben deniz!
Deniz ada erdem, ve evet o kendini vurdurtan salak kız benim.
Kuralları sevmem ve bu bahanemin ardına sığınarak en az 4kolejden, 2devlet okulundan atıldım. Ailemdeki azim sağolsun beni 7.liseme yazdırıyor ve başlasın bakalım olaylar.
Size anlatıcağım bu hikaye ise bu enteresan kolejdeki aksiyonlu bir kaç günüm olucak.
Ups spoi değil ama bi bilgi vermek isterim!
Kolejde psikopat bi katil var
Tahmin etmişsinizdir zaten, burası normal bi okul değil.
Ve hiçbirimiz;
Normal değiliz.