Multimedya; Bölümden bir kesit ve bölüm şarkısı; Bağzıları&Konuya Fransız-Aslında Ölüymüşüm
İyi okumalar dilerim canlarımm💚💚
-----
Renklerin bir önemi olur muydu?
Siyah, karanlığı temsil ediyor diye acımasız kılıfına uydurulmalı veyahut beyaz, aydınlıkta aklımıza gelen ilk renk olduğu için saf olarak mı kabul edilmeliydi?
Hiç sanmıyorum.
Şu ana kadar aydınlıkta yaşamış biri olarak, aydınlığıma biraz karanlık sürülmüş olması beni kötü biri yapmazdı.
Ben kötü biri değildim, asla olamazdım.
Biri avuçlarını göğüs kafesimden içeri sokup kalbimi avuçlamadığı sürece o kişiyi kıramazdım. Hayat kalp kırmak için kısaydı, zaten ben de böyle şeyler ile uğraşmayacak bir insandım.
Tuvaletten nasıl çıktım, betim benzim atmış bir hâlde nasıl Tamay'ın yanına vardım bilmiyordum. Dilim, aklımdan geçebilecek herhangi bir ihanet düşüncesi ile bile lâl olmuştu, ihanet dediğimiz neydi ki zaten tam olarak? Şimdi burada kalsam aileme de ihanet etmiş sayılmaz mıydım? Tuvaletteki adamın bana uzattığı okun bir ucu kor, diğer ucu yangındı. Nereyi tutsam avuç içim yanıp zemine dökülecekti sanki.
"Leyl, bir şey mi oldu tuvalette?" Tamay'ın sorularına eklenen sorunun sahibi Bora'ydı. Bakışları şüpheliydi ve Tamay'ın aksine daha gergindi. Tamay, Bora gittikten sonra ona anlatacağımı tahmin edebiliyordu ama henüz ne yaşadığımı ben bile anlamamıştım ki ona anlatabileyim.
"Hiç," diye konuştuğumda sesim çatlak çıkmıştı. Bora'nın hareleri derinleşirken omuz silktim. "Biraz rahatsızlandım sadece." İmalı sesimle Bora anladığını belirterek başını salladı.
"Haa, öyle desene. Bir şey oldu sandım."
Bakışlarımı Tamay'a çevirdim ve başımla kalkalım işareti yaptığımda onun bakışlarında şüphe sahiciydi, oradaydı. Ondan başka bir şey sakladığım için suçlu hissetmeme neden olacak şekilde bana bakıyordu. "Hesabı ben hallederim, gidebilirsiniz."
Yerimden kalkıp kabanımı üstüme geçirirken alayla gülmeye çalıştım. "Tabi ki sen ödeyeceksin." Bora sigara yakarken kaşlarını hafif kaldırarak bana bakıyordu. "Bu kanlı ay olayını da daha detaylı anlatıp bilmediğimiz şeyleri iyice düşündükten sonra akşam bize geleceksin." Tamay suskunluğunu koruyarak üstünü giyindi ve yanıma gelerek elini belime yasladı. Kalbim kafesinden çıkmaya çalışan bir kuş gibi çırpınırken Bora sigarasına uzandı ve bize ters bir bakış attı. "Anlatacak bir şey yok, sizi sadece kanlı ay varken ele geçirebiliriz, olay bundan ibaret işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LATHA
FantasyŞeytan'ın çocukları, zihinlerimize gömüldüğümüz yerde cirit atarken ve Tanrı'nın kaderimizi yazan kalemi kanımızla doldurulurken, zift gece kanımıza bulaştı. Olmaması gereken ne varsa, ay tamken oldu ve biz, bir gece yarası birbirine sarılan ruhlar...