Eve girdiğimde sevgilisi olduğunu düşündüğüm kişinin ve Melisa'yı salonda uygunsuz bir halde görmem ile "Melisa!" diye bağırdım.
Üstüne yandan bir örtü çekince "Lan bunu nasıl yaparsın?" diye bağırdım.
"Burada aldatan tam olarak kim?" diye sordu adam.
"Selim sensin!" diye bağırdı Helen.
"Yanındaki kim?" diye sorması ile "Melisa'nın nişanlısıyım." dedim.
"Melisa sen nişanlı mıydın?" diye bağırdı Selim.
"Sende sevgilin olduğunu söylememiştin." dedi Melisa.
Helen ikisinin fotoğraflarını çekti ve hızla evden çıktı. Ben ne yapmalıydım? Daha doğrusu tepkimi nasıl gösterebilirdim?
Melisa üstündeki örtüyü bırakmadan yanıma geldi ve "Ayberk oturup konuşabiliriz. Lütfen beni dinle." dedi.
Selim'i göstererek "Sen onu kucağına otur, o da senin çığlıklarını dinlesin." dedim ve evden çıktım.
Arkamdan bağırdığını duyabiliyordum. Umursamadan arabama bindim. Helen'e baktığımda sitenin dışarısında kaldırıma oturmuş ağlıyordu.
Arabayla önünde durdum ve "Hadi bin." dedim. Hiçbir şey demeden arabaya bindi.
Arabayı sürerken ona baktım. Parmağındaki tek taşı çıkarmış oynuyordu.
"Eskileri fazla kafana takman geleceğini yıpratır." dedim.
"Sen nasıl yaptın?" diye sordu.
"Neyi?"
"Üzülmemeyi." demesi ile "Severek nişanlanmamıştım. Babam şirketler için bunun iyi olacağını düşündü diye nişanlanmıştım." dedim.
"Ne güzel. Annem beni gebertecek. Bugün tacize uğramam yetmiyormuşum gibi sevgilimi elalemin nişanlısı ile seks yaparken buluyorum! Ne güzel!" diye bağırdı.
"Arabama bindiğinde seni taciz edenlerden mi kaçıyordun?" diye sordum.
"Adamın belinde silah vardı. Üstümü soyacakken çekip onu vurdum. Silah sesinden ise arkadaşları peşime düştü." dedi. Hayretle ona baktım. Bir adamı çekip öldürecek gibi bir görünüşü yoktu.
"Annen seni neden öldürecek?" diye sordum.
"Selim varlıklı bir ailenin oğlu. Yani onunla evlenirsem annem dolaylı yoldan para koparabilecekti. Şimdi ise Selim'den ayrıldım. Bakalım vücudum daha kaç yarayı kaldıracak." dedi.
"Sana yardım edeceğim." dedim.
"Evet, seni dinliyorum. En iyi nasıl intihar edilir?" diye sordu. Elinde oynadığı yüzüğü aldım ve camı açıp aşağı attım.
"Bu sadece maddi olarak zarar oldu." dedi.
"Annenin istediği para isi bunu ben karşılarım. Şimdi bir yere yetişmem lazım ve geç kaldım. O yüzden benimle geliyorsun. Sonra da senin işini hallediyoruz." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...