Birisinin omzuna dokunması ile gelene baktım. Ogeday ve Levent gelmişti.
"Geceden beri burada böyle oturmuş fikrini değiştirip geri dönerse diye mi bekliyorsun?" diye sordu Ogeday.
"Niye? Fikrini mi değiştirmiş?" diye sordum.
"Hayır ama senin fikrini değiştirmen lazım. O kızdan olmuyorsa kendini üzmenin anlamı yok." dedi Ogeday.
Gözümden yaş akarken "Ben onun bastığı toprağa bile aşık oldum. Alt tarafı bastığı her yere özel mülktür diye tabela asmak istiyorum." dedim.
"O kadın için ağlıyorsun." dedi Ogeday ve yanıma oturdu.
"Fazla değer vermiştim." dedim.
"Sana yemek yapayım mı? Yemek yemek insanı mutlu eder." dedi Levent.
"Mutlu olmak istediğime emin değilim." dedim.
"Daha önce böyle bir durum ile karşılaşmadığımdan dolayı ne yapmam gerekir, bilmiyorum." dedi Ogeday.
Kırmızı balık şarkısını mırıldanan Levemt'e baktım ve "Sadece biraz sessizlik." dedim.
"Ha pardon." dedi Levent ve ayağı ile ritim oluşturup yere vurmaya başladı.
Benim yerime Ogeday "Levent yapma." dedi.
"Enişteler!" diye bağırarak yanımıza gelen Feyza'ya baktım.
"Enişte değil Ayberk." dedim.
"Ayberk de zaten enişte senin adın." dedi Feyza.
"Feyza arkadaşın beni bırakıp gitti ve enişten falan değilim." dedim.
"Ogeday enişte sen dinle bari." dedi Feyza.
Ogeday anlamayarak bakınca "Dilan ile seni sevgili yapma gibi planları var." dedim.
Hayran kalarak "Kıvır kıvır kıvırcık." dedi Levent.
"Şey selam." dedi Feyza.
"Şey bence de selam. Ben Levent." dedi ve ayağa kalktı.
"Memnun oldum. Bende Feyza." dedi.
"Saçların çok fazla kıvırcık." dedi Levent.
"Şey teşekkür ederim. Sen de şey çok tatlısın." dedi.
"Levent biraz uzakta konuşsanız. Adam burada depresyonda." dedi Ogeday.
"Ha enişte bende şey en son olanlar için geldim. Bir şey anlatmam lazım size." dedi Feyza.
"Seni dinliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
Chick-Litİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...