Kapının tıktıklanması ile "Gel!" dedim. İçeri Melisa girince tek kaşını kaldırıp ona baktım.
"Ne istiyorsun Melisa?" diye sordum. Kaç saattir şirkette çalışıyordum ve yorulmuştum. Birde bununla uğraşacak değildim.
"Seni özledim." dedi ve gülerek yanıma geldi.
İfademi bozmadan "Özlemeye devam edebilirsin." dedim.
"Beni affetsen ve geri yolumuza devam edelim." dedi.
"Benimle nikah masasına mı oturmak istiyorsun?" diye sordum.
"Evet, sonunda anladın." dedi.
"Yakında evleniyorum. Nikah şahidim olursun." dedim. Tabii beni aldatan eski nişanlımı nikah şahidim yapmayacağım.
"Ne! Başkasını mı buldun?" diye bağırdığı. Şaşırdığı her halinden belliydi.
"Evet." dedim.
"Hiç mi değerim yoktu?" diye sordu.
"Yoktu. Zaten bunu sana ilk başta da söylemiştim. Sırf babam dedi diye olacak anlaşmalı bir evlilikti." dedim.
"Artık olabilir. Bence olsun." dedi.
"Şansını zorlamadan kendin git. Yoksa güvenliği çağıracağım. Kendim bile uğraşmayacağım." dedim.
"Para için yaptım!" dedi bir anda.
"Ne için yaptıysan yap, aldattın." dedim.
Konuşmaya devam edecekti ki "Güvenliği çağırıyorum." dedim.
"Hatta yanında gelen o kız planladı her şeyi. Ne diyeceğimize kadar söyledi. Adı neydi Helin miydi Helen miydi? Helen'di sanırım." dedi.
"Tam olarak ne dedi?" diye sordum.
"Senin gördüklerini ve dediklerimizin hepsini planladı ve bize söyledi. Hatta bana verdiği para çeki yanımda." dedi ve çantasından bir çek çıkarıp bana verdi.
"Ne olursa olsun aldattın. Şimdi gidebilirsin." dedim.
"Ama çek." diyordu ki sözünü kestim.
"Para istiyorsan sana sonra veririm. Şimdi çeneni kapat ve git." dedim.
"Tekrar denemeyi düşünecek misin?" diye sorunca bağırarak "Melisa siktir git!" dedim.
Odadan çıkarken derin bir nefes aldım. O dedi diye hemen inanıp yanlış hareket edecek değildim.
Zaten işlerim bitmiş sayılırdı. Şimdi eve gidip Helen ile konuşurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...