Kaza

1.9K 158 82
                                    

Tenis kortuna girdiğimde listeden rakibimi öğrenip karşısına geçtim.

Selam vermek için yaklaşacaktım ki beni takmadı bile. Şimdi sana gününü göstereceğim.

Cebimden bir top çıkardım. Sol ayağımı öne kırk beş derece ile sağ ayağımı düz koydum.

Sol elimle topu havaya atarken sağ elimle raketi dirseğimi doksan derece tuttum.

Top geri düşerken zıplayıp topu rakibin sahasına attım.

Topaa sol backhand ile cevap verince benim sağıma doğru geldi top.

Topu forehand ile karşılık verdim. Topa bilerek filenin dibini hedefleyerek vurmuştum.

Rakibim öne doğru yeterli hızda koşamadığından topa karşılık veremedi.

Alaycıl bir şekilde gülümsedim ve geri yerime geçtim.

Oyun böyle devam ederken kazanmama ramak kalmıştı.

Top bana geldiğinde o kadar hızlı davranmıştım ki top yanda top toplayan kıza çarptı.

Hakem kızla konuştuktan sonra oyuna devam işareti vermişti. Dayanamayarak kızın yanına gittim.

Kafasındaki şapka yüzünü örterken "Özür dilerim. Spor kazası." dedim.

"Önemli değil Ayberk." deyip bana bakması ile "Helen!" dedim.

"Nasıl oynuyorsun diye merak etmiştim." dedi ve elini yanağına götürüp "Görmüş oldum." dedi.

Rakibim beni çağırırken "Şu oyun bitsin. Konuşacağız." dedim ve yerime geçtim.

Arkamı döndüğümde Helen gitmişti. Lanet olsun. Onu kaçırdım. Yine de akşam karşılaşacağız.

Servis attım tekrar. Rakibim topu sol tarafıma gönderince backhand ile karşılık verdim.

Topu karşılayamayınca hakem düdüğü çaldı ve "Set sayısı!" dedi.

Ben kazanmıştım. Oyunun başında rakibim yaptığını yapıp el sıkışmak vermek için yanına gitmedim.

Kenardaki oturacaklara bıraktığım eşyalarımı alıp içeri geçtim.

Dolaplara eşyamı koyduktan sonra duşa girdim. Kısa bir duş aldıktan sonra getirdiğim kot pantolonu ve beyaz gömleği giydim. 

Dışarı arabamın yanına gittim ve spor çantamı bagaja koydum.

Şoför koltuğuna oturduktan sonra Ogeday'a kısa bilgilendirme mesajı attım ve yola koyuldum.

Mafya RaketiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin